Gå til innhold

Crosstrainer


Devana

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med trening på crosstrainer? Er det et godt treningsapparat? Evt, noen bedre forslag hvis jeg skulle kjøpt et å ha hjemme. Jeg sliter med å dra meg ut nå på vinteren. På sommeren går det helt greit å gå masse turer og svømme, men nå er jeg i skikkelig vinterdepresjonsmodus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte crosstrainer like før jul. Orka ikke dra ut i kulden!

Den blir brukt mye her i huset, dog kan det bli kjedelig å bare drive med den, så når været blir bedre og temepraturen stiger så er det å kombinere jogging + crosstraineren.

Jeg anbefaler at du kjøper en som er stabil og stødig ut og ikke bare plastikk og billig. Betalte 5000 for den vi kjøpte, og den føles robust og ser ordentlig ut. Føler den tar godt på både armer og bein, men jeg som har slitt med litt vonde knær under jogging har ikke merket noe som helst etter trening på denne.

Sjekket opp på forhånd info om maskinene og lette etter anmeldelser på nettet + med venner, og for oss er det definitivt verdt pengene =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker alltid crosstrainer til oppvarming på treninga. Den er genial, har til og med overtalt mannen til å ta litt kardiotrening på den. Han hater å løpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er greit for oppvarming og variasjon hvis jeg f.eks. kjenner antydning til benhinnenebetennelse. Men det blir for ensformig i lengden for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en crosstrainer som er ganske ny (brukt den aktivt i en uke) og så langt elsker jeg den! Jeg kan trene foran TVen, med musikk, uten musikk... Jeg slipper å dra noe sted, jeg kan trene så lenge eller kort jeg vil, og akkurat når jeg vil.

Jeg synes også det er god trening (men jeg er altså helt utrent fra før av) - blir sliten i hele kroppen etter en skikkelig økt.

Støtter forslaget om å kjøpe noe som er tungt og stabilt og ikke bare billig. Jeg har en spacesavermodell som kan foldes sammen. Det er selvfølgelig en liten svakhet, men det bevegelige leddet er plassert på et strategisk sted og den fungerer helt greit til hjemmebruk. Men jeg ville nok ikke satset på kjempeintens trening i timesvis på den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...