Smørblomsten Skrevet 11. februar 2010 #1 Del Skrevet 11. februar 2010 Noen som vet hvor de selger billige rammer med svart, litt bred kant? Ikea har mange fine, men siden jeg skal ha så mange er jeg ute etter å få vite om noen av dere vet om butikker som selger dette på tilbud nå for tiden???? Cirka størrelser jeg er ute etter er A5 og A4, evt rammer med plass til mer enn ett bilde. TAKK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2010 #2 Del Skrevet 12. februar 2010 Skeidar - kanskje ikke superbilig? Nille..? Europris...? Rema - jepp, kjøpte rammer på vår Remabutikk før, men nå har de ikke lenger. Alle disse har jeg sett har svarte rammer, tror jeg. Hvor rimelige de er i forhold til IKEA vet jeg imidlertid ikke. Også kommer det vel an på hvor mange du skal ha - IKEA har ofte større mengder av samme enn andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2010 #3 Del Skrevet 13. februar 2010 Chlas olhson har . Men vet ikke om de har tilbud. Men de ser sikkert billige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zapp Skrevet 17. februar 2010 #4 Del Skrevet 17. februar 2010 åhlens har tilbud på rammer, 3 for 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå