Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2010 #21 Skrevet 14. februar 2010 vil du si at hun er over din liga? Siden du syns det er rart og ser på deg selv som stygg og feit. Men sånn ellers utfra tegnene høres det jo ut som om hun er interessert. Hehe.. Jeg er 21 og hun 20.. Så basically er omtrent alle enig om at hun er interessert i meg? og ikke motsatt? Jeg er ganske stygg og feit, så det hele er ganske rart egentlig.. Kanskje det har noe med at jeg er den eneste utlendingen i klassen? Beklager hvis jeg høres teit ut akkurat nå :gjeiper: Jeg bare finner det vanskelig for at hun skal være betatt/interessert i meg! x)
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2010 #22 Skrevet 14. februar 2010 Kan du ikke få kompisen din til å snakke med venninna hennes? Hvis han på en eller annen brukbart naturlig måte kan si noe sånt som «Jøss, er det bare meg eller driver yyy (hun) og stirrer på xxx (deg)?» bør det jo være mulig å få noen hint i hvert fall. Må bare nevne i samme slengen at en fyr i klassen min trodde en stund at jeg glodde på ham fordi han satt sånn til at jeg jeg måtte se rett mot ham for å ta notater fra tavla. Ble ganske kleint når han stadig «tok meg» i å «glo på ham» når jeg bare forsøkte å ta notater...
Gjest TS Skrevet 15. februar 2010 #23 Skrevet 15. februar 2010 vil du si at hun er over din liga? Siden du syns det er rart og ser på deg selv som stygg og feit. Men sånn ellers utfra tegnene høres det jo ut som om hun er interessert. Mhm! Hun er defintivt over min liga ja! =P Svar til hun over meg: Vel, nå er det slik at jeg ikke er helt så "gode/nære" venner at jeg kan be dem gjøre noe sånt med de i klassen ennå.. Men liker tanken! ^^ Håper flere kan bidra! =)
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #24 Skrevet 15. februar 2010 Hehe.. Jeg er 21 og hun 20.. Så basically er omtrent alle enig om at hun er interessert i meg? og ikke motsatt? Jeg er ganske stygg og feit, så det hele er ganske rart egentlig.. Kanskje det har noe med at jeg er den eneste utlendingen i klassen? Beklager hvis jeg høres teit ut akkurat nå :gjeiper: Jeg bare finner det vanskelig for at hun skal være betatt/interessert i meg! x) Kanskje hun ser på deg fordi hun hater deg eller elsker deg.
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 21. februar 2010 #25 Skrevet 21. februar 2010 Det er en jente som går i klassen min som jeg har begynt å legge merke til. Vel mest pga de blikkene hun gir meg periodevis. Jeg vet ikke om det er jeg som er noia, men har dere aldri opplevd en person i klassen eller i ditt daglig miljø som på en måte smugtitter på deg? Og når du sender tilbake blikket på henne snur/ser/viker hun fort bort? Det er få gutter i klassen, 6 av 25 og denne jenta i klassen er veldig sosial og kan snakke med alle guttene, men ikke med meg har jeg lagt merke til, vel ikke det at jeg er super sosial person heller men :gjeiper: Jeg kan si at jeg kan prate med "vennegjengen" hun er med i klassen ganske greit. Hver gang jeg prater med venninene hennes merker jeg at hun gir meg blikk,mens hun er på den andre siden av auditoriumet. Og i det siste har jeg på en måte følt et slags følelse av konkurranse om "hvem som er best i å ignorere hverandre" med henne.. Der jeg selv blir ignorert og blir irritert.. irritert fordi hun har klart å gjøre meg sjalu og jeg ikke vet hvorfor?! Hvorfor gir hun meg blikk? Hva vil hun? Håper gjerne svar fra jenter som er denne "type" jente eller rett og slett personer som har opplevd noe lignende før! =) Tror nok at hun er interessert i deg! Dette tror jeg fordi jeg gjør det samme når jeg er interessert i en Eller så kan det være at du gjør noe som skiller deg ut fra resten? :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå