Gå til innhold

Hvofor blikker hun meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet

Det er en jente som går i klassen min som jeg har begynt å legge merke til. Vel mest pga de blikkene hun gir meg periodevis.

Jeg vet ikke om det er jeg som er noia, men har dere aldri opplevd en person i klassen eller i ditt daglig miljø som på en måte smugtitter på deg? Og når du sender tilbake blikket på henne snur/ser/viker hun fort bort?

Det er få gutter i klassen, 6 av 25 og denne jenta i klassen er veldig sosial og kan snakke med alle guttene, men ikke med meg har jeg lagt merke til, vel ikke det at jeg er super sosial person heller men :gjeiper:

Jeg kan si at jeg kan prate med "vennegjengen" hun er med i klassen ganske greit. Hver gang jeg prater med venninene hennes merker jeg at hun gir meg blikk,mens hun er på den andre siden av auditoriumet. Og i det siste har jeg på en måte følt et slags følelse av konkurranse om "hvem som er best i å ignorere hverandre" med henne.. Der jeg selv blir ignorert og blir irritert.. irritert fordi hun har klart å gjøre meg sjalu og jeg ikke vet hvorfor?! :sukk:

Hvorfor gir hun meg blikk? Hva vil hun?

Håper gjerne svar fra jenter som er denne "type" jente eller rett og slett personer som har opplevd noe lignende før! =)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_hogwash_*
Skrevet

Vil tro det er ca 90% sjanse for at hun er interessert i deg ;)

Skrevet

Jeg tror denne jenta er betatt av deg! Kanskje du skal prate med henne? Virker som hun ikke tørr ta kontakt med deg (iom at du sier at hun normalt sett er pratsom). Det at hun gir deg "blikk" og snur seg vekk når du titter på henne forsterker bare mine antagelser om at hun er interessert!

Lykke til!

Skrevet
Jeg tror denne jenta er betatt av deg! Kanskje du skal prate med henne? Virker som hun ikke tørr ta kontakt med deg (iom at du sier at hun normalt sett er pratsom). Det at hun gir deg "blikk" og snur seg vekk når du titter på henne forsterker bare mine antagelser om at hun er interessert!

Lykke til!

Men da tenker jeg sånn at kanskje det er sånn hun er? kanskje hun blikker de andre guttene i klassen like mye?

Nei faen jeg vet ikke?! Jeg hater henne for at hun har fått meg til å tenke så mye på dette.. :sjenert:

Håper gjerne fra alle dere andre også! ^^

Skrevet
Men da tenker jeg sånn at kanskje det er sånn hun er? kanskje hun blikker de andre guttene i klassen like mye?

Nei faen jeg vet ikke?! Jeg hater henne for at hun har fått meg til å tenke så mye på dette.. :sjenert:

Håper gjerne fra alle dere andre også! ^^

*Håper gjerne flere svar fra alle dere andre også! ^^

Skrevet

Hun er ganske sikkert betatt av/fascinert av deg. :) Det er positivt!

Skrevet

HERREGUD!

Er du dum eller?!

Selvfølgelig er hun interessert, tror du virkelig hun ser på deg for å blikke deg ut for å være ignorant?

Du vet det selv, men du trenger bekreftelser.

Det er jo ÅPENBART...

Gjest Gjest_hogwash_*
Skrevet
HERREGUD!

Er du dum eller?!

Selvfølgelig er hun interessert, tror du virkelig hun ser på deg for å blikke deg ut for å være ignorant?

Det er jo ÅPENBART...

Pust dypt inn, slapp av.

Skrevet
HERREGUD!

Er du dum eller?!

Det er jo ÅPENBART...

OMG! kanskje det er derfor jeg faktisk spør? Fordi jeg trenger bekreftelse? Av og til så blir man så effin noia at du ikke helt vet om du kan helt stole på deg selv, det er vel derfor jeg spør og leter etter en bekreftelse, fordi jeg selv er interessert i henne og ikke har lyst å mistolke ting? Hadde du lest mellom linjene hadde du klart å skjønne det.. tydligvis var det ikke så ÅPENBAR for en som deg.. :fnise:

Skrevet

De fleste jenter liker gutter som er litt tøffe og tar kontakt. Du har ingenting å tape på å vise henne at du liker henne, og se hva som skjer.

Jeg kan forsikre deg om at ingen jenter ser på det som svakhet, får du et avslag, så vet du hvor du står, og du går videre.

Skrevet

Pek hardt på henne neste gang og si med en høy røst "HEY <navnet hennes>! Jeg vet jeg er pen å se på, men det må da være måte på!". Du skal se hun rødmer :natti: Tull det halvveis bort etterpå og sett deg ned med henne og prat. (om du faktisk har lyst å bli kjent med henne)

Hun er enten intressert i deg, eller synes du er rar :ler: Ganske sikkert det første.

Skrevet
Pek hardt på henne neste gang og si med en høy røst "HEY <navnet hennes>! Jeg vet jeg er pen å se på, men det må da være måte på!". Du skal se hun rødmer :natti: Tull det halvveis bort etterpå og sett deg ned med henne og prat. (om du faktisk har lyst å bli kjent med henne)

Hun er enten intressert i deg, eller synes du er rar :ler: Ganske sikkert det første.

En så dramatisk tilnærmingsmåte hadde ikke fungert på alle (meg selv inkludert). Ikke alle liker brautende menn, og siden ts beskriver seg selv som en litt forsiktig type er det stor sannsynlighet for at jenta som stirrer på han liker nettopp litt rolige og ydmyke menn (nei, vi faller ikke alle for "bad boys" ;) ).

Selv hadde jeg ikke bare fått helt noia av en slik reaksjon fra en mann jeg var betatt i, jeg hadde sannsynligvis også mistet litt av interessen for en som bryter så tydelig med sitt typiske atferdsmønster (det virker jo da tilgjort og unaturlig - og det er ikke særlig sjarmerende).

Men for all del, på enkelte personer fungerer nok slike showete metoder utmerket. :) Man må bare være litt kritisk før man begir seg ut på noe slikt, for vi kvinner har som kjent(?) alle ulike preferanser og personligheter.

Skrevet
En så dramatisk tilnærmingsmåte hadde ikke fungert på alle (meg selv inkludert). Ikke alle liker brautende menn, og siden ts beskriver seg selv som en litt forsiktig type er det stor sannsynlighet for at jenta som stirrer på han liker nettopp litt rolige og ydmyke menn (nei, vi faller ikke alle for "bad boys" ;) ).

Haha, var ment litt for tull, men har prøvd det noen ganger og det er utrolig morsomt. Liksom avsløre det hele brått og brutalt :ler:

Gjest Gjest_SlowMotion_*
Skrevet

Jeg er ganske så utadvent til vanlig - helt til jeg er i nærheten av han jeg er interessert i. Da skjer det en av to ting: enten snakker jeg minst mulig, og virker veldig overlegen, ellers sier jeg noe utrolig teit som gjør at folk bare ser dumt på meg... Og jeg gjør denne blikk-greien :fnise:

Altså: jeg vil tro at hun er interessert i deg :gjeiper:

Skrevet

Oi! her var det nye svar ja! :)

Men et spørsmål.. vi to er to veldig forskjellige mennesker med motsatte interesser.. og det tror jeg hun vet/har skjønt. Så jeg ser ikke helt logikken :gjeiper:

Er det mulig for bli betatt av en person helt motsatt deg? Hadde faktisk vurdert å lage en egen tråd om det, men velger å ta det inne her istedet =P

But then again så vet vi jo alle at det ikke finnes noe logikk i kjærlighet.. men håper fortsatt på svar fra dere der ute!

Og btw, ingen som tror at hun ser meg som en wierdo? Eller som hun ene ovenfor meg nevnte, om dere jenter gjør det samme år det gjelder "blikking"?

Skrevet
Oi! her var det nye svar ja! :)

Men et spørsmål.. vi to er to veldig forskjellige mennesker med motsatte interesser.. og det tror jeg hun vet/har skjønt. Så jeg ser ikke helt logikken :gjeiper:

Er det mulig for bli betatt av en person helt motsatt deg? Hadde faktisk vurdert å lage en egen tråd om det, men velger å ta det inne her istedet =P

But then again så vet vi jo alle at det ikke finnes noe logikk i kjærlighet.. men håper fortsatt på svar fra dere der ute!

Og btw, ingen som tror at hun ser meg som en wierdo? Eller som hun ene ovenfor meg nevnte, om dere jenter gjør det samme når det gjelder "blikking"?

*Skrivefeil

Skrevet

Kan jeg spørre hvor gamle dere er?

Nå er det engang sånn at vi ikke forelsker oss med fornuften. Vi kan falle for en som er helt motsatt av oss selv, og det er bare sånn det er.

Du kan jo bare prøve å ta kontakt med henne og se hvordan det går. Kanskje finner dere tonen, kanskje ikke. Det vet du ikke før du tar kontakt.Det kan jo hende at dere kan passe godt sammen om dere har ulike interesse.

Sånn som jeg husker fra mine yngre dager (uff, nå hørtes jeg gammel ut, he he) så kikket jeg bare på gutter jeg likte. De jeg ikke syntes noe om ble kort og greit oversett. Hvis hun kikker på deg i smug er hun trolig interessert. Lykke til :)

Hadde vært artig om du oppdaterer hvordan det går da....

Skrevet

Likte den fremgangsmåten jeg :fnise:

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Jeg vet ikke om det er jeg som er noia, men har dere aldri opplevd en person i klassen eller i ditt daglig miljø som på en måte smugtitter på deg? Og når du sender tilbake blikket på henne snur/ser/viker hun fort bort?

Denne jenta i klassen er veldig sosial og kan snakke med alle guttene, men ikke med meg.

Og i det siste har jeg på en måte følt et slags følelse av konkurranse om "hvem som er best i å ignorere hverandre" med henne.. Der jeg selv blir ignorert og blir irritert.. irritert fordi hun har klart å gjøre meg sjalu og jeg ikke vet hvorfor?! :sukk:

Hvorfor gir hun meg blikk? Hva vil hun?

Haha...hun er definitivt interessert i deg!

Mange av oss er slik: vi ignorerer og kan ikke snakke med de vi er interessert i, mens vi flørter og snakker bra med alle andre.

Skrevet
Kan jeg spørre hvor gamle dere er?

Nå er det engang sånn at vi ikke forelsker oss med fornuften. Vi kan falle for en som er helt motsatt av oss selv, og det er bare sånn det er.

Du kan jo bare prøve å ta kontakt med henne og se hvordan det går. Kanskje finner dere tonen, kanskje ikke. Det vet du ikke før du tar kontakt.Det kan jo hende at dere kan passe godt sammen om dere har ulike interesse.

Sånn som jeg husker fra mine yngre dager (uff, nå hørtes jeg gammel ut, he he) så kikket jeg bare på gutter jeg likte. De jeg ikke syntes noe om ble kort og greit oversett. Hvis hun kikker på deg i smug er hun trolig interessert. Lykke til :)

Hadde vært artig om du oppdaterer hvordan det går da....

Hehe.. Jeg er 21 og hun 20..:sjenert:

Så basically er omtrent alle enig om at hun er interessert i meg? og ikke motsatt? Jeg er ganske stygg og feit, så det hele er ganske rart egentlig.. Kanskje det har noe med at jeg er den eneste utlendingen i klassen?

Beklager hvis jeg høres teit ut akkurat nå :gjeiper: Jeg bare finner det vanskelig for at hun skal være betatt/interessert i meg! x)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...