Gå til innhold

Hvor får de e-mail adressen min fra?


ElleVille

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har, etter å ha lagt inn e-mailen min her på Kvinneguiden, fått flere mailer fra folk jeg ikke aner hvem er.

Jeg får heller ikke opp innholdet.

Det er bl.a. "forward-mails", dvs noe jeg ikke er interessert i å få.

Jeg synes det er litt merkelig, siden dette kun skjer på denne adressen, og ikke de andre.

Er det jeg som er fullstendig inkompetent på området, og burde skjønt svaret, eller er det folk her inne som tar seg den frihet å sette andres adresser opp på patetiske mailing-lister?

_________________

Work hard - Play hard vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Amanda den 2002-04-27 22:39 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg står ikke med mail adresse her pga en ting og det er at andre tar seg friheten til å sende meg virus og annen dritt som jeg ikke vil ha.

Stod registret med mailadr. på et annet forum for en tid tilbake og da fikk jeg mass virus og andre ekkle mail fra folk jeg ikke kjente.

Når jeg fjernet adressen, stoppet også virusene og komme.

Anbefaler deg å ta bort mailadressen din, hvis dette plager deg.

Klem fra,12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det er riktig at virus surfer rundt på nettet og scanner etter epostaddresser de kan sende seg selv til.

Blandt annet her. Dette er ikke noe Kvinneguiden kan gjøre noe med, det skjer overalt der man har epost adresse liggende ute på nettet.

Skal man ha adresse ute MÅ man ha et godt og oppdatert antivirus program.

Som moderator må jeg ha min adresse liggende ute, og til tider kan virusmailer komme veltende inn. Romjula var tavel, men det har vært stille ei stund nå.

Jeg har enda til gode å få uønskete mailer fra privatpersoner icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forsøkt å åpne en "Forward mail" uten å få opp noe innhold, er sjansene for at du har fått virus på pc'n ganske stor...

Har du ikke virusprogram på pc'n, kan du få tatt en gratis online virus-sjekk blant annet her12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...