sebra Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 (endret) Fadern assa, nå er jeg lei, jeg går rundt og føler at jeg stinker svette hele tiden.vennene mine benekter dette og en venninde har til og med lukta i armhulen på en genser uten at hu visste at det var armhule og sagt at det ikke lukte noe.Flere har også sagt at de synes det lukter godt av meg, uten og vite om tvangstankene mine. Ellers dusjer jeg alltid på morgenen før jeg skal på skole eller jobb, eller noe annet og gjerne en gang til hvis jeg skal noe igjen på kvelden.og går aldri med samme genser to dager. jeg driver og lukter meg i armhulen ofte, og dette har smitta over på alle vennene mine.det er egentlig litt komisk når alle begynner å lukte seg selv under armen når vi er samla.men fra spøk til alvor, er det noen som har hatt det sånn og kommet over det? Endret 11. februar 2010 av sebra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå