Cava Queen Skrevet 18. februar 2010 #21 Skrevet 18. februar 2010 (endret) Ja jeg fikk litt vondt sv han. Skjønner ikke hva det var som var sååå morsomt at Mary J Blige holdt på å omkomme av latter. Stakkars han da.Han prøver å synge men så sitter hun bare å ler seg i hjel. Fikk også vondt av ham. At Mary J lo var egentlig ikke det værste. Hun prøvde jo å la være. Men så begynte hun Kara å snakke om at Mary J var så lei seg og at hun liksom gråt. Og da begynte jo Mary J å le mer. Bedre ble det da selvfølgelig ikke når Kara skulle holde rundt Mary J og liksom trøste henne og altfor overdrevet snakket om at Mary J var så rørt og blablabla. Hadde Kara holdt munn så hadde nok Mary J fått stoppet latteren sin i begynnelsen. Stakkars han som skulle synge. Han forsto jo selvfølgelig at Mary J lo!! Synes det er litt vel mye armer&bein på den Kara-dama.... Men gleder meg til Ellen kommer!!!! Endret 18. februar 2010 av Cava Queen
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2010 #22 Skrevet 18. februar 2010 Jeg tolket det dit henn at Kara gjorde sitt beste for å skjule Mary`s oppførsel, og jeg syntes hun gjorde en god jobb med det. Han stakkaren som skulle synge, no offence, men så ikke ut til å være den smarteste, så jeg tror det gikk bra jeg.
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2010 #23 Skrevet 18. februar 2010 Ellen er kjekk å underholdende hun, men hva skal hun i american idol? Hun har ikke bakgrunn i musikkindustrien/sanger hun!
Gjest Gjest_camilla_* Skrevet 18. februar 2010 #24 Skrevet 18. februar 2010 Fikk også vondt av ham. At Mary J lo var egentlig ikke det værste. Hun prøvde jo å la være. Men så begynte hun Kara å snakke om at Mary J var så lei seg og at hun liksom gråt. Og da begynte jo Mary J å le mer. Bedre ble det da selvfølgelig ikke når Kara skulle holde rundt Mary J og liksom trøste henne og altfor overdrevet snakket om at Mary J var så rørt og blablabla. Hadde Kara holdt munn så hadde nok Mary J fått stoppet latteren sin i begynnelsen. Stakkars han som skulle synge. Han forsto jo selvfølgelig at Mary J lo!! Synes det er litt vel mye armer&bein på den Kara-dama.... Men gleder meg til Ellen kommer!!!! Sant det men jeg bare skjønte ikke hva som var så morsomt. Hvorfor hun plutselig brøyt ut av latter. Synes det var litt uprofesjonelt.
cowell Skrevet 18. februar 2010 #25 Skrevet 18. februar 2010 (endret) Ellen er kjekk å underholdende hun, men hva skal hun i american idol? Hun har ikke bakgrunn i musikkindustrien/sanger hun! Nå er det allerede tre dommere i AI med sterk fagelig bakgrunn som kan ta seg av det alt det tekniske. Ellen er folkets stemme. Hun er dessuten ustyrtelig morsom og bidrar i stor grad til showet. Endret 18. februar 2010 av cowell
Berentsens Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #26 Skrevet 18. februar 2010 Ellen er kjekk å underholdende hun, men hva skal hun i american idol? Hun har ikke bakgrunn i musikkindustrien/sanger hun! Hun er en som har ganske mye erfaring med det å stå foran et publikum. Og hun kan tilføre AI noe nytt, en dommer som tenker litt annerledes. Hun blir folkets stemme kan man si.
Mischa Skrevet 19. februar 2010 #27 Skrevet 19. februar 2010 Jeg tolket det dit henn at Kara gjorde sitt beste for å skjule Mary`s oppførsel, og jeg syntes hun gjorde en god jobb med det. Han stakkaren som skulle synge, no offence, men så ikke ut til å være den smarteste, så jeg tror det gikk bra jeg. Enig, synes både Mary J. Blige og Avril Lavigne oppførte seg ganske barnslig som gjestedommere.. fliret og lo åpenlyst av deltakerne de syntes var rare.
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2010 #28 Skrevet 19. februar 2010 Enig, synes både Mary J. Blige og Avril Lavigne oppførte seg ganske barnslig som gjestedommere.. fliret og lo åpenlyst av deltakerne de syntes var rare. Nå har ikke jeg sett Avril Lavigne enda men synes Mary j burde ha klart å holde igjen latteren. Vi ser vel ikke Simon sitte å holde på å dø av latter? Greit at han kanskje flirer litt hvis det er noen som er ekstremt dårlige men Mary j gikk langt over grensa. Glad hun ikke er dommer der mer
Gjest Gjest_Candy_* Skrevet 19. februar 2010 #29 Skrevet 19. februar 2010 Han mørke herremannen i hvit t-skjorte som i heisen sa at han skulle ta til seg all kritikk av dommerne, om det måtte komme noen. Men så sang han (kiss from a rose? husker ikke helt) og ga seg ikke da dommerne sa at dette ikke var helt bra. Bare begynte å synge mer, og Mary J Blige var redd han hadde våpen. Hehe..
Gjest Gjest_Candy_* Skrevet 19. februar 2010 #30 Skrevet 19. februar 2010 Ellen er kjekk å underholdende hun, men hva skal hun i american idol? Hun har ikke bakgrunn i musikkindustrien/sanger hun! Men hun har bred erfaring fra underholdningsindustrien. Det er tydelig ikke bare sang/musikk de dømmer ut ifra. Alt Victoria Beckham gjorde var jo å kommentere utseende og klær/stil til folk... Ellers så syntes jeg hun var veldig hyggelig med folk da.
Mischa Skrevet 19. februar 2010 #31 Skrevet 19. februar 2010 Ellen er kjekk å underholdende hun, men hva skal hun i american idol? Hun har ikke bakgrunn i musikkindustrien/sanger hun! Hun har "innrømmet" dette, men sier at hun vet veldig godt hvordan det er å stå foran et stort publikum gang på gang og skulle prestere og underholde folkemassene. Var skeptisk jeg også, men synes hun gjør en allright jobb som dommer
Berentsens Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #32 Skrevet 24. februar 2010 I dag var det et par godbiter, tenker da på han som hadde glitter og ymse i ansiktet, samt han som ødela buksa si. For en gjeng!
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2010 #33 Skrevet 2. mars 2010 Noen som så han ene der i dag, han som svettet så mye. Fy flate for et vesen...!
Mischa Skrevet 6. april 2010 #34 Skrevet 6. april 2010 Hva synes dere så langt? Har dere fått noen favoritt?
Cava Queen Skrevet 14. april 2010 #35 Skrevet 14. april 2010 Favoritter: Crystal Bowersox og Casey James!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå