Gå til innhold

American Idol

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå er det ny sesong med American Idol, og det starter på TV 2 Zebra kommende tirsdag kl. 20.00.

Det som er spesielt med denne nye sesongen er at Ellen DeGeneres skal være med som dommer. Hun skal ikke være med på alt, men det som er fra Hollywood skal hun i alle fall være med på. Hun debuterte på amerikasnke skjermer på tirsdag, så det skal bli morsomt å se hvordan hun gjør det som dommer.

Flere som gleder seg til den nye sesongen?

Endret av Berentsens
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gleder meg :) Så det helt tilfeldig i går at det begynner igjen i morgen.

Skrevet

Følger amerikansk. Allerede sett Ellen, og hun gjør sakene sine bra ;)

Gjest Gjest_Malene_*
Skrevet
Nå er det ny sesong med American Idol, og det starter på TV 2 Zebra kommende onsdag kl. 20.00.

Det som er spesielt med denne nye sesongen er at Ellen DeGeneres skal være med som dommer. Hun skal ikke være med på alt, men det som er fra Hollywood skal hun i alle fall være med på. Hun debuterte på amerikasnke skjermer på tirsdag, så det skal bli morsomt å se hvordan hun gjør det som dommer.

Flere som gleder seg til den nye sesongen?

Det var jo igang allerede i går da, på tirsdag!

Ellen skal ikke være med på auditions rundt omkring men fra når de skal ha uttakning i Hollywood og utover. Når de reiser rundt har de med gjestedommere (Victoria Beckham, Shania Twain osv)

Gjest Giselle
Skrevet

Ellen skal ikke være med på auditions rundt omkring men fra når de skal ha uttakning i Hollywood og utover. Når de reiser rundt har de med gjestedommere (Victoria Beckham, Shania Twain osv)

Ja det skal gå hver tirsdag og onsdag kl. 20

Victoria Beckham, Mary J. Blige, Shania Twain, Katy Perry, Avril Lavigne, Joe Jonas, Neil Patrick Harris og Kristin Chenoweth er gjestedommere på auditionsrundene i flere storbyer.

Når de havner i Hollywood (de som går videre) så kommer Ellen! Hun er verdens kuleste dame!!!

Har sett flere klipp på YouTube allerede og har alt noen favoritter: Andrew Garcia, Crystal Bowersox og Didi Benami. Får se om de blir blant finalistene da!!!

Skrevet

Beklager det, så på feil dato.

Synes programmet i går var ganske så bra, og og Victoria Beckham gjorde en god jobb som dommer. Gleder meg til kveldens program.

Skrevet

Sitter og ser på det nå :popcorn:

Gjest Gjest_pasta_*
Skrevet

Å herregud, jeg døde nesten av flauhet.

Skrevet
Å herregud, jeg døde nesten av flauhet.

Av hvem da??

Skrevet

Pants on the ground, pants on the ground, looking like a fool with your pants on the ground! :D

Gjest Gjest_lol_*
Skrevet
Pants on the ground, pants on the ground, looking like a fool with your pants on the ground! :D

Herregud jeg fikk den sangen på hjernen :gjeiper:

Skrevet
Herregud jeg fikk den sangen på hjernen :gjeiper:

Me too! :fnise:

Gjest Gjest_Live_*
Skrevet

Synes litt synd på han som nesten hadde dødd tre ganger jeg. Synes dommerene hadde det unødvendig mye morsomt på hans bekostning.

Gjest meg ovenfor
Skrevet
Av hvem da??

Han mørke herremannen i hvit t-skjorte som i heisen sa at han skulle ta til seg all kritikk av dommerne, om det måtte komme noen.

Men så sang han (kiss from a rose? husker ikke helt) og ga seg ikke da dommerne sa at dette ikke var helt bra. Bare begynte å synge mer, og Mary J Blige var redd han hadde våpen. Hehe..

Skrevet

Den er bare herlig! :fnise:

Åhh jeg elsker American Idol, er så utrolig underholdende! :ler:

Gjest Gjest_Camilla_*
Skrevet
Synes litt synd på han som nesten hadde dødd tre ganger jeg. Synes dommerene hadde det unødvendig mye morsomt på hans bekostning.

Ja jeg fikk litt vondt sv han. Skjønner ikke hva det var som var sååå morsomt at Mary J Blige holdt på å omkomme av latter. Stakkars han da.Han prøver å synge men så sitter hun bare å ler seg i hjel.

Skrevet

Å nei! :grine:

Jeg gikk glipp av de første 2 programmene. Noen som vet om det går i reprise senere denne uka? :pls:

Gjest Gjest_Live_*
Skrevet
Å nei! :grine:

Jeg gikk glipp av de første 2 programmene. Noen som vet om det går i reprise senere denne uka? :pls:

Så og si alt ligger på YouTube.

Søk på "American Idol 2010"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...