Gå til innhold

rygg-gi f****!

Gjest Gjest_vondt_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_vondt_*
Skrevet

hei!

off nå er jeg frustrert! begynte i ny jobb for snart 3 uker siden, og nå klikker jeg snart!

ryggen min liker ikke jobben- det gav den meg beskjed om med en gang! men for og tjene penger må man ha jobb, og jeg gir meg ikke så lett!

det er så frustrerende! jeg gikk kjapt til kiropraktor, og hun knar nedi leddene som bare det, men jeg blir ikke serlig bedre! klart, jeg må vel gi det tid, men jeg lider meg gjennom arbeidsdagen, og håper på bedring.. dette er slitsomt..

gikk til legen, fikk voltaren..syns ikke den hjelper.

for meg virker det som smertene sitter i musklene, men som kiropraktoren sa, så henger jo alt sammen baki der, så jeg vet ikke.. og sitte intill noe er vondt, huden er sår der smertene kommer fra.. og er noen borti meg baki der, auu! huden er så sår, er derfor jeg opplever det som muskulært.

i utgangspunktet er dette et 2 mnd vikariat, men de regner med at det blir lenger! folka jeg jobber med er kjempebra, og arbeidstidene er helt flotte! selve jobben er helt grei, får jo vondt i ryggen da..men jeg trivs med det vi gjør =) (produserer mat stående i mange timer om gangen, med de samme armbevegelsene om og om igjen)

de som jobber der snakker om andre som har fått problemer med ryggen som har jobbet der før, men slik er det vel i de fleste yrker..noen som har fått en plage.

noen som har råd? kan jeg trene selv om jeg får vondt av det? er det lurt? dette kom snikende allerede dag 2 da jeg begynte der, så man kan jo ikke si at det er en belastningsskade fra jobben!

et annet spørsmål her er at jeg har hatt mye negativt og tenke på de siste mnd, og jeg leste et sted at psykisk overbelastning også kan gjøre noe med ryggen.. veldig sannsynlig??

vet ikke helt hva jeg vil med innlegget, men er frustrert, alltid vært i god form og jobbet ræva av meg.. er liksom så redusert nå-samtidig som jeg vil gjøre et godt inntrykk på ny jobb.. hjelp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...