Gjest flau Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 herregud, i natt våknet jeg og mannen min av at det var helt kliss vått i senga! Noe som betyr at en av oss har tissa på seg. noe som aldri har skjedd før! Vi hvet ikke hvem av oss det er siden vi ligger helt tett inntil hverandre, men vi tror det var han siden det var mest under han liksom.. Men hva i alle dager kan dette komme av? en voksen som tisser i senga,ingen av oss har noen gang gjort dette før.. Begge to er unge og friske.. noen som har noen teorier om hva som kan ha skjedd?
Gjest Marlo Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Sikkert noe som bare kan skje - trenger ikke nødvendigvis være noe galt av den grunn. Den som tisset på seg sov kanskje veldig dypt og våknet ikke av at du/han måtte på do.
KinderMaxi Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Man kan tisse på seg i søvne om man drømmer at man går på do. Kanskje noen av dere har drømt det i natt, men ikke husker det?
Gjest Marlo Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Man kan tisse på seg i søvne om man drømmer at man går på do. Kanskje noen av dere har drømt det i natt, men ikke husker det? Haha, jeg husker en gang jeg drømte at jeg satt på do og skulle akkurat til å tisse. Heldigvis så våknet jeg i tide og fikk løpt på do
Gjest ts Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 ja er vell noe sånt som har skjedd da. hehe.. bare syntes det er så rart,siden det aldri har skjedd før
Siiw Skrevet 14. februar 2010 #6 Skrevet 14. februar 2010 hehe.. I sommer så fikk jeg utrooolig problome med ryggen og sleit med og komme meg opp av senga- og ble derfor bekymret for dobesøket. og var redd for og havne på magen!!. og ei natt så drømte jeg om at jeg var på do, doen var så møkkete, men alikavel- og jeg tisset faktisk på meg litt:S men om dere får problem igjen da, så får dere gå til lege.. for sikkerhetsskyld;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå