Devana Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Jeg har hundrevis av ganger lest tråder her, og det er tydeligvis mange som sliter med irritabel tarmsyndrom eller generelt irritabel tarm. Jeg har hatt problemer med magen siden jeg var liten, mye mageknip så fort jeg fikk i meg mat som magen ikke klarte å håndtere, og forstoppelse og diare om hverandre. Uansett, nå har jeg gått et halvt år uten et eneste problem, etter jeg begynte med Benefiber. Det var vel egentlig tilfeldig at jeg kom over det, men jeg kan ikke se at det er noen annen grunn til at problemet mitt er borte. Jeg har til og med testen flere ganger med den verste synderen som var; is. Men ingen reaksjon... Tenkte jeg i det minste kunne nevne det for dere andre. Det er absolutt verdt å prøve.
tineline Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Så fint da. Hva i alle dager er det? Min løsning er så enkel som å spise lite fullkorn og mye frukt og grønt. Da går alt som det skal. Koster heller ingenting
leirbål Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 Hei. Tar du det til hvert måltid, eller en gang om dagen? Og tok det lang tid før det hjalp?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå