Gå til innhold

Tattovering

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei jeg lurte på om noen her har erfaring med tatovering?

Jeg skal tatovere meg og skal ha den på korsryggen. I sånn løkkeskrift. Vil nok gå over hele "ryggen" nederst på tvers altså.

Jeg skal også ca 25 kg ned i vekt. Bør jeg vente med tatoveringen? I det minste når jeg bare har 10 kg igjen? Vil det å gå ned i vekt ha noe effekt på tatoveringen?

Vil ikke ha en "rynkete" eller "sladdet" tatovering.

Håper noen har erfaring med dette. Trenger sårt hjelp!

Tusen takk for alle svar.

Videoannonse
Annonse
Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Eg er ikkje akkurat i den situasjonen, men har 3 tatoveringer.

Eg tror muligens eg ville ha venta for du kan være uheldig og ende opp med litt løs/overflødig/slarkete hud. Det kommer vel mest på magen, ikkje på ryggen, men er du uheldig kan det ha invirkning på hvordan tatoveringen ser ut etter du har gått ned såpass mye..

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Heisann!

Det kommer veldig an på hvor på kroppen du skal tatoveres, for eksempel er underarmen et ganske trygt sted å tatovere selv om du forventer vektnedgang.

Nederst på ryggen vet jeg ikke hvordan det er, men jeg vet om en som hadde en tatovering som gikk over hele magen, så gjennomgikk han en "fedmeoperasjon", og de klarte visstnok å redde tattoveringen. Jeg har ingen linker, men hvis du googler "gastric bypass" med "prisbelønt tatovering", finner du det sikkert.

Anywhooo, ta turen innom tatoveringsstudioet og spør? Da kan jo de se hvordan ryggen din ser ut akkurat nå, og kanskje bedømme litt bedre?

Det kommer vel gjerne i det store og hele an på din huds evne til å trekke seg sammen når du går ned i vekt, og akkurat det er jo 100% individuelt.

Skrevet

Stikk innom tatoveringstudioet, ja! De vet veldig godt hva de snakker om og vil kun tatovere deg hvis de tror det blir bra! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...