Gå til innhold

Usofistikerte bønder.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Ok, jeg er litt enig og litt uenig med gjest som skriver innlegget. Syns normenn generellt er veldig skeptiske til ting som er nytt, som f.eks mat, fra utlandet. Nordmenn liker generellt og holde seg til festmåltidet, rekecoctail, biff, og bananasplit. Men, å generalisere alle som bor på landet som harry er og dra til litt! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og jeg kan også fortelle deg att mine forfedre ikke var bønder da jeg er fra Frankrike.

Er det altså ikke bønder i Frankrike?!?!?!?? :o :o :o :o

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på ungkaren på mandag' date=' der var jentene inivtert på middag, og de fikk servert nydelig kamskjell og aspargues. Tror du ikke hun ene råndern sa"ÆSJ til det hvorpå hun sa att hun desverre var litt kresen i matveien og bare likte burger king!!!!!!!!!![/quote']

Registrerer at du har sofistikerte seervaner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"ÆSJ til det hvorpå hun sa att hun desverre var litt kresen i matveien og bare likte burger king!!!!!!!!!!

Jeg kan opplyse deg om at det er ikke burger king på bygda! Hun kan umulig være i ledetog med de forferdelige bøndene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var så redd for å ikke være ordentlig metropol-jente her om dagen, så nå har jeg også spist sushi og sashimi. For de bondetuppene som er her på KG; så er begge deler rå fisk. Min kjære som er av halvveis bondeslekt holdt seg til godt stekt kjøtt, men vi fikk lurt i han litt asparges :wink:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nightwish

:o :o :o :o

Oi sann

Mine verste bondetamptabber må vel være :hakeslepp: hele livet mitt det da.

Shit.

Jeg kjører traktor og skurtresker.

Jeg melker kuer og plukker egg.

Jeg setter og plukker poteter.

Jeg kjører møkk.

Jeg løper rundt i en kjeledress med formula merke på.

Jeg har faktisk caps også.

Jeg slakter både høner og kuer.

Så jeg bare lurer litt på til deg med hovedinlegget:

Spiser du poteter?

Drikker du melk?

Spiser du kylling?

Spiser du storfekjøtt?

Hvorfor rakke ned på bønder når mye av det du spiser faktisk kommer fra oss?

Vel det nærmeste jeg kommer sushi må være rå gjedde det da????

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

thousand island er dressing :roll:

sushi; har spist det et par ganger; ikke æsj, men ikke noe å gjøre noe stort oppstyr om heller (-ærlig talt!)

"syden"; benytter ordet om konseptet; når det gjelder geografi pleier jeg å gå i mer detalj ;) (men jeg blir oppgitt når folk svarer "syden" når jeg for andre gang spør hvor de var på ferie)

fiskeboller i hvit saus; synes det er godt, jeg.. spiser annen mat også; fordi jeg liker det.. ikke for andres del..

bonde? ja.. går jeg to generasjoner tilbake så er alle mine forfedre bønder tror jeg.. (minus et par advokater og en sjømann) og selv har jeg to tomatplanter på balkongen :gape:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest sunshine-t

du seriøst, gjest...

enten så må du mngle både 5 og 6 ting oppi toppetasjen, eller så må dette være en kødd. vet liksom ikke hva jeg skal tro.. :o

men en ting er sikkert...; jeg syntes ikke du har så vannvittig mye peiling selv, siden du tar alle under en kam.. :roll:

og sånn på tampen, hva er galt med bønder? jeg er ikke onde, men svigers er. og jeg kan nå ikke si at de er slik som du bekrev de. de har såpass vett i hodet at viss det er noe de ikke har peiling på ,så holder de heller kjeft enn å sitre ut med trooor det er sånn..blablabla...

så skjerp deg heller du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...