Gå til innhold

30 days


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

hei.

jeg er en jente som har vært veldig feit men så slanket jeg meg masse, men nå har jeg mye henge hud og enda litt flesk, kan jeg bruke 30days får å få bort dette fleske?

er det en aldersgrense på 30days?

kan denne kuren være farlig på noen måte?

takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil ikke anbefale dette. Slike "vindunderkurer" virker ikke, det eneste du oppnår er å kaste flere hundrelapper rett ut vinduet. Spesielt når det står på boksen at du skal kombinere det med sunt kosthold og trening. Da trenger man ikke være kjernefysiker for å forstå at det faktisk er kosthold og trening man trenger, ikke pillene.

Huden vil som regel krympe inn av seg selv etter en stund. Hvis den ikke gjør det, så kan du kanskje snakke med legen om å fjerne det overflødige med et kirurgisk inngrep. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres jo helt blåst ut...

Hvis du bruker en kur som 30 days vil du muligens klare å sulte av deg noen kg, men disse kommer selvsagt rett tilbake igjen med en gang du går tilbake til å spise mer normalt.

Hengehud er det selvsagt ingen kur eller kosthold som kan gjøre noe med, dette må skje av seg selv (eventuelt med kirurgi, dersom det ikke heler seg selv).

Det såkalte "flesket" du snakker om, dersom du mener fett, er du nødt til å slanke vekk på ordentlig måte. I hvertfall dersom du ønsker å beholde helsen sånn nogenlunde, og ikke gå rett opp igjen med én gang du går tilbake til mer normal kost.

Det er jo helt hårreisende at barn som deg skal drive og slanke seg på egenhånd! Les noen skikkelige bøker om kosthold du, for dette har du åpenbart ingen snøring om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehe jeg er kansje litt blåst! XP

men føler at jeg ikke har fått svar på dette jeg? er det farlig at jeg slanker meg om jeg er under 18?

men emmm jeg er ikke et barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du sliter med mye slapp hud på magen synes jeg du skal kontakte fastlegen din. H*n kan få henvist deg til et sykehus sånn at du kanskje kan få operert det bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du sliter med mye slapp hud på magen synes jeg du skal kontakte fastlegen din. H*n kan få henvist deg til et sykehus sånn at du kanskje kan få operert det bort.

Ja, huden din blir ikke stram av noen som helst slankekur hvis du har hatt et stort vekttap.

Snakk med legen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_xxx_*
dersom du har slapp hud bør du trene styrke for å stramme opp! 30 days gjør ingenting med slapp hud.

Å trene styrke gjør ingen verdens ting for huden foruten å gi bedre blodsirkulasjon, man kan ikke trene hud! Sier seg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å trene styrke gjør ingen verdens ting for huden foruten å gi bedre blodsirkulasjon, man kan ikke trene hud! Sier seg selv...

Skal det bli borte er vel operasjon eneste løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...