Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Jeg har så lenge jeg kan huske hatt store problemer når det gjelder "tissefronten". Jeg må på do støtt og stadig. Om jeg drikker eller ei. Jeg har testa om jeg har hatt urinveisinfeksjon mange ganger, og det har jeg da ikke. Dette begynner å bli et ekstremt stort problem for meg. Spesielt om nettene. Jeg må jo opp 2 - 3 ganger hver eneste natt fordi jeg må tisse. Og jeg kan i alle fall ikke sove lenge. Jeg står opp kanskje i 8 tiden for å gå på do, og da er jeg jo allerede både oppe og våken så jeg får ikke sove. Avbryter søvnen så det griner etter gjør det også.. Har prøvd mange råd som for eks ikke å drikke noe før jeg skal legge meg. Drikker ikke noe spesielt med drikke etter klokken 7 i allefall på hverdagene. Jeg trenger sårt flere tips om hva jeg kan gjøre og hva som kanskje er problemet? Det er da vel ikke normalt å måtte tisse (ikke snakk om små dråper, her kommer det som bare rakkern) en gang i timen?
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Hei! Bestill deg time hos urolog. De hjelper deg med slike problemer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå