Gå til innhold

smerte i overarm


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei søndags kvelden begynte jeg å få vondt i den ene skuldra, neste morgen klarte jeg ikke å bevege overarmen og skuldra, da jeg prøvde det gjorde det fryktelig vondt. Tirsdags morgen var like ille, og da bestilte jeg legetime til i dag. Fikk time i dag kl 13, men i dag er armen mye bedre. Det er fremdeles vondt, men nå kan jeg bevege den mer, og den er ikke så smertefull lenger. Det som er forandret seg er at den murrer litt hele tiden selv om jeg ikke beveger den, det har den ikke gjort tidligere. Så nå angrer jeg på at jeg bestilte den legetimen, og lurer på om det kanskje hadde vært lurt å avbestille den, siden armen er bedre. Noen andre her som har hatt det sånn, og kan anbefale om jeg bør avbestille eller ta legetimen jeg har fått.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det er en begynnende senebetennelse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...