Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Synes dere det er stygt med litt fett under haken? Jeg er ikke tykk eller noe, men har litt ekstra under haken og på sidene av halsen. Er det noen måte å trene det vekk?
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Eg syns det er stygt, og har det sjøl.. Tror nok man må til med slanking for å få det vekk.
Gjest TS Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Jeg har hatt veldig varierende vekt. Fra en BMI på 20 til en BMI på 28 på det meste. Jeg har alltid hatt hakefett. Tror egentlig ikke dette henger så mye sammen med vekt ellers. Jeg har en venninne som er overvektig, uten hakefett og en annen som er ganske tynn som har mer hakefett enn meg.
Gjest belladonna utlogget Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Synes dere det er stygt med litt fett under haken? Jeg er ikke tykk eller noe, men har litt ekstra under haken og på sidene av halsen. Er det noen måte å trene det vekk? Hvorfor i all verden har du plassert dette spørsmålet under "Seksualitet"?
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Jeg forventa en eller annen fetish jeg nå, om å pule haker...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå