Gjest *Mim* Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Jeg har kyllingfilet og skal straks handle tilbehør. Er helt blank i hodet, men kanskje dere kreative kg-folk kan gi meg noen tips?
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Bank kyllingfiletene flate, smør på f.eks. kremost eller pesto, ha i hvitløk, soltørkede tomater e.l. og rull de sammen. Skjær poteter i båter (ikke skrell de!) og ha på masse krydder og litt olje (timian er must). Potetene skal stekes i 45 - 60 min, spørs hvor godt stekt du vil ha de, på 200 grader. Kyllingruladene brunes i panna, og får være med potetene i ovnen 15-20 minutter. Lag en god saus til, og litt grønnsaker. Synes det er veldig godt å hive inn litt små, hele sopp som får steke sammen med potetene mot slutten.
Heritære Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Tagliatelle pasta Kyllingsaus (som du liker best selv) eller lag en med lettfløte og mykost. Wok grønnsaker eller broccoli, løk og gulrot, salt, pepper, hvitløk, 2 ss olje og med ett dryss av revet ost over som du gratinerer i ovnen.
Gjest navnelapp Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Denne vart kjempegod: http://altgodt.wordpress.com/2010/01/30/kjapp-kylling/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå