Nala Skrevet 4. september 2003 #1 Skrevet 4. september 2003 Jeg har koda hjemmesida mi i Crimsom Editor. Nå har jeg imidlertid fått Dreamweaver MX, og gleder meg til å lære meg det. Men spørsmål mitt er: Hvordan går jeg fram for å lære meg det? Burde jeg lese instruksjonene i selve programmet, bruke prøve-og-feile-metoden eller kanskje kjøpe meg en bok av typen Dreamweaver for dummies? Forslag?
Crazee Skrevet 4. september 2003 #2 Skrevet 4. september 2003 Dei hjelpefilene/opplæringa til Macromedia har fått mykje skryt, så du kan no prøva dei før du brukar pengar på litteratur på dødt tre. Skjønt - eg må innrømma at sjølv har eg berre brukt prøve og feile-metoden, og slått opp når det er bestemte ting eg lurar på. Og det her eg gjort av og til. Og så har eg slått opp i CSS-oppslagsverket dei har inkludet. Lekkert
Gjest Lea Skrevet 4. september 2003 #3 Skrevet 4. september 2003 Jeg er også selvlært. Men jeg kan ikke så mye heller. Lærer noe nytt hele tiden og sitter jeg fast, så spør jeg jo bare Crazee
Nala Skrevet 5. september 2003 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2003 Tusen takk for tilbakemelding, dere. Skal hive meg rundt og lese litt tutorials. Og prøve meg litt fram. Og sende x antall PM til Crazee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå