Gå til innhold

Hvor ofte bruker du Q-tips?


Fremhevede innlegg

Skrevet

JEg ble inspirert av en annen tråd på kropp og helse der noen hadde fått en q-tips for langt inn i øret. Og da ble det jo litt prat om man skal bruke dem til å fjerne ørevoksen eller ikke.

Jeg personlig bruker q-tips ofte. Jeg stikker dem langt inn i øre og har aldri hatt noen problemer med det. Mamma har alltid sagt at slik skal en ikke gjøre og bla bla bla... Men jeg liker helt voksfrie ører. Noen andre som gjør det samme eller er det bare jeg tom tyr til drastiske tiltak? :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
JEg ble inspirert av en annen tråd på kropp og helse der noen hadde fått en q-tips for langt inn i øret. Og da ble det jo litt prat om man skal bruke dem til å fjerne ørevoksen eller ikke.

Jeg personlig bruker q-tips ofte. Jeg stikker dem langt inn i øre og har aldri hatt noen problemer med det. Mamma har alltid sagt at slik skal en ikke gjøre og bla bla bla... Men jeg liker helt voksfrie ører. Noen andre som gjør det samme eller er det bare jeg tom tyr til drastiske tiltak? :fnise:

Me too :)

Skrevet

Tror jeg har akkurat samme "problem" om deg. :fnise: Bruker Q-tips altfor ofte! Gjerne fler ganger i uken. Tror kanskje jeg er avhengig. Synes egentlig det er ganske deilig, hater "skitne" ører. :P Hae også hørt at det kan være farlig og bla bla bla, men har aldri opplevd noe farlig med Q-tips :)

Skrevet

Annenhver dag, dvs hver gang jeg vasker håret. Da renser jeg alltid ørene samtidig, hater å ha vann i ørene, så slår to fluer i en smekk! :)

Skrevet

Noen ganger i uka. Noen ganger begynner det ene øyet mitt å renne hvis jeg pirker inne i øret med q-tipsen. Noen som vet hva det kommer av? :klø:

Skrevet

Jeg også...bruker q-tips ca. 3 ganger i uka ( når jeg har vaska håret for da har jeg bløta opp ørene godt også ) men jeg stikker ikke pinnen veldig langt inn; bare der det gjør godt å klø litt ;)

Skrevet

Du treffer kanskje et spesielt nervepunkt, jeg vet ikke. Merker ofte at øyet begynner å renne hvis jeg napper øyenbrynene på et spesielt sted :)

Gjest Gjest med rennende øye
Skrevet
Du treffer kanskje et spesielt nervepunkt, jeg vet ikke. Merker ofte at øyet begynner å renne hvis jeg napper øyenbrynene på et spesielt sted :)

Hehe ja det samme skjer hos meg.. :) Snodig

Skrevet
:fnise: Så da er det ikke bare meg.
Skrevet

bruker headset på jobb, ørepropper til iPoden og øreprpper når jeg sover, så det blir litt bruk hver dag med q.tips. Så hender det jeg klør i øret...

Noen som gjevnlig går til skylling av ører?

Skrevet

Jeg bruker q-tips annenhver dag, for da er det hårvask.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...