Gå til innhold

*Perser*


Askepott

Anbefalte innlegg

Hei på deg!

Hvordan går det med deg da?

Jeg har ikke vært så mye på data den siste uka!

Jeg er veldig overfølsom ennå, er du? Det er nesten vondt og komme borti dem!:(

Vi har fått oss dato for bryllupet, det blir 13. juni, heldigvis ikke fredag da!;)

Driver å sliter med å skaffe alle de riktige papirene, som må oversettes til spansk, holder på å få fnatt!

Gleder oss til å få reise bort i 16 dager uten småtrolla våre! Kommer sikkert til å savne dem veldig!

Nå skal jeg ut å måke snø, postmannen kom på døra i morges, jeg er sikker på at han ble våt opp til knea!:D

_________________

hjerter_rundt.gifAskepott

[ Dette Innlegg er endret av: Askepott den 2002-02-25 15:19 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Askepott den 2002-02-25 15:20 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Perser*

heia vennen icon_smile.gif

skal sende deg en privat melding senest imorgen kveld icon_smile.gif

jeg var veldig overfølsom 3uker etter oprasjonen det var slik som da jeg var gravid bare 50ganger verre icon_frown.gif

men nå snart 6uker siden (alerede) begynner jeg å bli normal igjen, men er bitte litt overfølsom!

jeg tror det er for at det skal normalisere seg derfor det blir så overfølsomt, så blir det bedre nå etterhvert! icon_smile.gif

så får vi vente å se nå hvordan dette her ender icon_smile.gif men jeg er sååå fornøyd med resultate og det er så deilig å se seg selv i speile icon_smile.gif

men men sender deg heller en privat melding, føler at dette her begynner å blir litt personlig og da er det greit at bare jeg og du leser det, eller hva?

skal ta så snakke mer med roy angående mannen din så skal de nok finner mer ut av ting icon_smile.gif

stor klem fra din venn

*Perser*

som skulle egentlig reist idag men måtte være hjemme pga roy skal på møte imorgen icon_frown.gif

ps. gratulere med datoen icon_smile.gif ja godt at det ikke var en fredag den 13*S*

dere får helt sikkert en uforglemelig dag icon_smile.gif de beste ønsker icon_smile.gificon_smile.gif 1212[ Dette Innlegg er endret av: *Perser* den 2002-02-27 00:45 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir litt for personlig, for alt man vet kan jo naboen være hær også!

Føler ikke at jeg kan være så åpen som jeg ønsker når alle kan lese det !

Det var bare jeg som ikke hadde oppdaget privat melding!! icon_smile.gif

Har endelig fått til smiliene mine icon_smile.gif Skjønte ikke at jeg måtte ha mellomrom!! Teit jeg er!!!

Klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

heia

synes gry var kjempe smart med disse privat meldingene jeg icon_smile.gif

jeg hadde heller ikke oppdaget dem før jeg fikk en *leer* ikke smilyene heller fikk jeg til etter mange feil icon_smile.gif

men jeg tror at det er mange av oss her *SSS*

vi snakkes vennen, natti natt sov søtt og drøm søtt icon_smile.gif

godt du mener også at vi kan forsette på privat melding icon_wink.gif

stor klem fra vennen din icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...