Gå til innhold

Brun utflod/mensen - p-piller


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg startet min mensperiode med brun utflod. Ikke kjempenormalt, men er det grunnet p-piller tror dere?

Har aldri hatt en normal syklus. Har som regel mensen 2-6 ganger i året, trolig grunnet dårlig ernæring (er tynn), stress og psykiske plager. Tør ikke få meg sjekket hos gynekolog pga angst. Får heller ikke tatt hormontest fordi jeg går på p-piller for å regulere mensen. Jeg får ikke skikkelig mensen hver måned da, det er ofte korte blødninger. Har også hatt mellomblødninger.

Er litt redd for å bli steril.. Bør jeg det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...