Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Jeg startet min mensperiode med brun utflod. Ikke kjempenormalt, men er det grunnet p-piller tror dere? Har aldri hatt en normal syklus. Har som regel mensen 2-6 ganger i året, trolig grunnet dårlig ernæring (er tynn), stress og psykiske plager. Tør ikke få meg sjekket hos gynekolog pga angst. Får heller ikke tatt hormontest fordi jeg går på p-piller for å regulere mensen. Jeg får ikke skikkelig mensen hver måned da, det er ofte korte blødninger. Har også hatt mellomblødninger. Er litt redd for å bli steril.. Bør jeg det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå