NoAngel Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 (endret) noen som vet om noen tannleger her som bruker dette? jeg vet om en i drammen, men det er så langt fra meg. jeg har så vondt at jeg klarer ikke stoppe å gråte men jeg er så utrolig redd... om noen vet om en tannlege i nærheten her som bruker noe form for stump vold mot bakhodet så jeg faller i dyp koma, lystgass eller dormicum ogl, værså snill og si ifra. jeg orker ikke mer.... Endret 8. februar 2010 av NoAngel
Pjukset Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Neimen stakars deg, det høres ikke noe godt ut Jeg vet ikke om noen tannleger i Vestfold som bruker lystgass, men jeg vet godt hvordan det er å være redd tannlege, og en god dose med vival på tom mage gjør susen! Jeg fikk 10 mg på tom mage 1 time før timen, jeg huska knapt at jeg hadde vært der etterpå. Ellers så kan du ringe tannlegeforeningen og høre, de har nok god oversikt. God bedring!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå