Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

er det for "mannete" og kan dere utdype litt angående det isåfall?

Vil dere heller ha været som var i fjor enn fotball VM i år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes da mange damer som liker fotball??

Jeg misliker det, fordi det er gruelig kjedelig, og kommentatorene er vanvittig slitsomme å høre på. Dette gjelder forøvrig det meste av sport.

Tar meg mye heller en tur på ski eller lignende selv enn å sitte å se noen på tv som gjør det.

Skrevet

Jeg finner det bare ikke underholdene å se mange idioter løpe etter en ball.

Rart det der :ironi:

Men er mange damer som liker fotball.

Og jeg klarer fint å se en fotballkamp eller tre under VM.

Skrevet

Gjør vi?

Jeg simpelten elsker fotball! Fant min samboer på en fotballkamp, og vi deler fotballinteressen. Har fått mange fine ferieturer som følge av vår fotballinteresse, og sannsynligvis blir det enda flere.

Gjest Spinell
Skrevet

På samme vis kunne jeg sikkert spurt "Hvorfor misliker dere menn interiørprogrammer på TV?" (M.a.o, det er en grov generalisering.)

Jeg synes fotball er utrolig kjedelig. Det skjer for lite i en fotballkamp: for få mål, for stor bane, for lite fart, for mye plunder og fomling. Jeg tar heller fjorårets sommervær om igjen, og da allerhelst uten varmeperioden vi hadde i juni.

Skrevet

Er vel ikke det at jeg misliker fotball, sånn egentlig. Har jo ikke noe direkte imot det. Jeg bare liker det ikke heller, synes det er kjedelig og uengasjerende.

Skrevet

Jeg misliker fotball fordi det er kjedelig. Enkelt og greit.

Gjest SmallTalk
Skrevet

Jeg synes fotball er knallgøy jeg! :)

Spilte fotball i ca 12 år selv, og må si jeg savner det. I tillegg så er det utrolig gøy å være på stadion for å se kamper. Å se kamper på Tv er ikke helt det samme, men jeg ser landskamper og cupkampene som samboeren setter på.

Skrevet

Fotball er kjedelig og overvurdert. X antall menn som løper etter en ball :murvegg:

Skrevet

Synes fotball kan være spennende jeg. Men må være med lag som jeg engasjerer meg i/holder med. Ser ikke fotball bare for å se fotball.

Skrevet
Jeg synes fotball er utrolig kjedelig. Det skjer for lite i en fotballkamp: for få mål, for stor bane, for lite fart, for mye plunder og fomling. Jeg tar heller fjorårets sommervær om igjen, og da allerhelst uten varmeperioden vi hadde i juni.

Som om jeg skulle skrevet det selv, hehe!

Jeg er veldig glad i å se vintersport på TV, ser gjerne på langrenn, skiskyting, kombinert, hopp, m.m.

Fotball synes jeg er kjedelig - grunnen er nevnt over. Imidlertid synes jeg heller ikke håndball er spesielt spennende, men der kan jeg ikke engang forklare hvorfor. Har aldri vært noe lagspillmenneske, kanskje det er derfor??

Gjest Transemann 35
Skrevet

A-Ha. Der er samenhengen sikkert. Jeg hater fotball og digger kjoler.

Skrevet

Jeg liker fotball, og følger i hvert fall med på norsk fotball! Gleder meg til Tippeligaen starter igjen, og håper at laget fra byen her får bank som vanlig. :lur: Har holdt med Rosenborg i 22 år. Ellers liker jeg å gå på landskamper, bare synd at det er så fryktelig dyrt på Ullevaal.

Skrevet
På samme vis kunne jeg sikkert spurt "Hvorfor misliker dere menn interiørprogrammer på TV?" (M.a.o, det er en grov generalisering.)

Den VM kampen for noen år siden var det kuleste jeg har sett. Liker ikke fotball engang, og satt klistra til skjermen.

Tror det ble 14 gule og 3 røde kort i løpet av kampen :ler: Om alle fotballkamper var sånn ville jeg sett på hele tiden :fnise:

Skrevet

Jeg synes det høres direkte vondt ut å sparke baller så det tar jeg avstand fra.

Gjest no sportsfreak
Skrevet
er det for "mannete" og kan dere utdype litt angående det isåfall?

Vil dere heller ha været som var i fjor enn fotball VM i år?

Jeg kjenner da mange damer som er interessert i fotball så jeg skjønner ikke hvor du får det fra at damer generelt misliker fotball. Jeg har ingen interesse av sporten selv men jeg er ikke all.

Jeg bryr meg ikke om fotball VM er i år eller var i fjor eller... de som har lyst til å følge med på det får gjøre det uten at det plager meg.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg har spilt fotball i mange år selv, og synes det var kjempegøy. Derfra til å ville se en 4-5 kamper i uka på tv er det derimot langt gitt!

Når det gjelder fotball-VM så hadde det helt sikkert vært spennende det, hvis Norge hadde vært i nærheten av å være gode nok til å være med i toppen. Men jeg er som sagt ikke en person som ser på fotball uavhengig av lag, og da blir neppe VM spesielt interessant så veldig lenge i år heller. Da skal jeg heller ta meg en tur på kamp der noen av søskenbarna mine spiller, det er spennende saker det!

Skrevet

Jeg liker fotball, men følger mest med på Premier League. Norsk fotball synes jeg blir litt kjedelig. Lite som skjer osv. (med noen unntak, selvfølgelig).

Skrevet
Som om jeg skulle skrevet det selv, hehe!

Jeg er veldig glad i å se vintersport på TV, ser gjerne på langrenn, skiskyting, kombinert, hopp, m.m.

Fotball synes jeg er kjedelig - grunnen er nevnt over. Imidlertid synes jeg heller ikke håndball er spesielt spennende, men der kan jeg ikke engang forklare hvorfor. Har aldri vært noe lagspillmenneske, kanskje det er derfor??

Enig her, jeg er storfan av skiskyting! :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...