Gå til innhold

Mobilt bredbånd sluker plutselig masse MB!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

Har hatt mobilt bredbånd en stund, og brukt ca 3 GB i mnd, har da brukt nettet ca 3-4 timer 3 dager i uka..

Nå har jeg fått meg ny pc og nå har jeg vært koblet på internett i 30 minutter og brukt 243MB! Har kun surfet litt på nettsider, hvorfor bruker bredbåndet plutselig så mye MB? de 5GB pr mnd kommer jo til å bli borte på ei uke! Sitter på akkuratt samme sted som før..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har hatt mobilt bredbånd en stund, og brukt ca 3 GB i mnd, har da brukt nettet ca 3-4 timer 3 dager i uka..

Nå har jeg fått meg ny pc og nå har jeg vært koblet på internett i 30 minutter og brukt 243MB! Har kun surfet litt på nettsider, hvorfor bruker bredbåndet plutselig så mye MB? de 5GB pr mnd kommer jo til å bli borte på ei uke! Sitter på akkuratt samme sted som før..

Ny PC? kan det være at den har lastet masse oppdateringer?

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet
Ny PC? kan det være at den har lastet masse oppdateringer?

Har ny pc ja, men har ikke fått beskjed om at den har lastet ned noe oppdateringer nå, har brukt den et par dager på vanlig internett, ¨så tror ikke den har lastet ned noe ekstra.. Har vært på internett en time før i dag, og brukte da 400MB på mobilt bredbånd..

Skrevet

Høres veldig ut som det blir lastet ned noen oppdateringer el.

Du har ikke et eller annet fildelingsprogram som tuster i bakgrunnen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...