Gjest Bianca26 Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Fins det en nettside hvor det står om hvordan man gjør det da? Finner masse greier om strikking men ingenting om hva man gjør når man strikker feil. Fint om noen kunne være søte å hjelpe meg
påtuppa Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 http://www.paapinden.dk/strikkeguide.php Leste bare så vidt på den nå, men syns siden virker grei (om det går bra på dansk).
Gjest Bianca26 Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 http://www.paapinden.dk/strikkeguide.php Leste bare så vidt på den nå, men syns siden virker grei (om det går bra på dansk). Takk:) Nei det går sikkert fint på dansk
Gjest Bianca26 Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Fant dessverre ikke det jeg lette etter på den nettsiden heller så jeg gav opp hele greia og begynte på nytt igjen. Jaja
Gjest faerytale Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Det er ofte lettest å rekke opp slik at man får rettet det man har strikket feil - eller begynne på nytt
Gjest Bianca26 Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Det er ofte lettest å rekke opp slik at man får rettet det man har strikket feil - eller begynne på nytt ja men tingen er når jeg rekker opp kun der det er feil så får jeg ikke til å plukke opp maskene igjen. Var en sånn video på den danske nettsiden som viste hvordan men jeg syns det så fryktelig avansert ut
Leo Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Jeg pleier å "slippe" maskene der jeg har strikket feil og ta dem opp igjen riktig ved hjelp av en heklenål i noenlunde samme størrelse som pinnene jeg strikker med. Egentlig ganske "selvforklarende" hvis du prøver tror jeg siden du kan se på det andre du har strikket hvordan tråden(e) går.
Wildy Skrevet 8. februar 2010 #8 Skrevet 8. februar 2010 Jeg slipper også ned og henter opp maskene igjen med heklenål. Men om det er mye feil hender det at det blir finere om man rekker opp igjen ( selv om jeg haaater å rekke opp..)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå