Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Er det bare meg eller? synes det er så kjekt med nye hvite truser, men så er det 2 - 3 gangers bruk, så er de misfarget av utflod / og eller at jeg rett og slett ikke har tørket meg godt nok etter toalettbesøk med nr. 2. Problemet er da at det går ikke alltid går bort i vask. Så, er det bare meg? Må alltid passe på at jeg har underbukse uten misfarging når jeg skal til svømmehallen.
TanteBrun Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Hva med å bruke truseinnlegg? Er mange som gjør det..
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Selvfølgelig bytter jeg truse hver dag! Men etter 2 - 3 gangers bruk er de misfarget, og kan ikke brukes i svømmehallen lengre. Aner ikke hvor mange truser jeg kjøper å kaster hvert år, men det er mange! Er det alså bare meg som har dette problemet?
Gjest Sandbekken Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Haha ok sorry, jeg missforsto "2-3 dagers bruk"
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Selvfølgelig bytter jeg truse hver dag! Men etter 2 - 3 gangers bruk er de misfarget, og kan ikke brukes i svømmehallen lengre. Aner ikke hvor mange truser jeg kjøper å kaster hvert år, men det er mange! Er det alså bare meg som har dette problemet? Nei, det har jeg aldri opplevd. Kanskje du skulle begynne å tørke deg ordentlig etter at du har vært på do.
LetThemEatCake Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Du kan ju alltid vaske dig efter nummer 2.. Skjeden däremot ska du inte jo vaske för mye. Men truseinlägg är ju faktiskt en idé. Fast det är ju vanskeligt att bada med, speciellt om du har vite truser som man kanske ser igenom att du har ett truseinlägg (inte kul). Du får pröva dig fram helt enkelt!
einna Skrevet 8. februar 2010 #8 Skrevet 8. februar 2010 Hva med å kjøpe truser i en annen farge? Eller i et annet stoff som er lettere å gjøre rent?
Siiw Skrevet 8. februar 2010 #9 Skrevet 8. februar 2010 Kjøp våtservitter for ''barn'' og tørk deg med når du fks har gjort nr 2, funker det!! enn og tørke og tørke for å være sikkert:p og kjøp andre farger på trusene dine!! - hvite truser er håpløst!
Lilith Skrevet 8. februar 2010 #10 Skrevet 8. februar 2010 Hvis du har problemer med å tørke deg ordentlig bak hver gang du har vært på do, ville jeg nok nevnt det til legen. Det skal ikke være slik at du ofte sliter med bremsespor med mindre du slurver veldig med tørkingen. Utflod kan enkelt løses med truseinnlegg.
LetThemEatCake Skrevet 8. februar 2010 #11 Skrevet 8. februar 2010 Vill bara tillägga att det finns våtservetter för intimanvändning. De är nog lite dyrare än barnservetterna, men speciellt anpassade för det känsliga underlivet. Och helt oparfymerade såklart.
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2010 #12 Skrevet 9. februar 2010 Er det noen som ser på trusene dine i svømmehallen? :klø:
annamaria8 Skrevet 10. februar 2010 #13 Skrevet 10. februar 2010 Kokvasker du trusene? Det kan jo prøves, siden de er hvite. I mange truser står det jo maks. 40 grader. Da kan man nesten like godt skylle dem i springen.
Gjest karolina Skrevet 11. februar 2010 #14 Skrevet 11. februar 2010 Er det noen som ser på trusene dine i svømmehallen? :klø: skriver under på denne. Jeg har også kjøpt mange fine hvite truser som bare kan vaskes på 40 grader. De så bare fin ut en gang for å si det sånn. Nå kjøper jeg bare truser som kan vaskes på 60 grader. De er ikke like fine i butikken men de ser til gjengjeld lik ut i all evighet.
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 #15 Skrevet 11. februar 2010 Ha på deg bind/tampong når du blør/har mye utflod eller vet du kommer til å blø/ha mye utflod, unngå neonfarget utflod, tørk deg selv ordentlig eller få armene/magen/baken sjekket, vask undertøyet ditt ordentlig og sørg for å faktisk ha papir på toalettet/badet.
Gjest Siton Skrevet 11. februar 2010 #16 Skrevet 11. februar 2010 Jeg vasker alt av undertøy ol på 60 grader, noen ganger 70 grader, og det har gått bra selv om det står det skal vaskes på 40 grader. Jeg har ikke opplevd problemet til ts.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2010 #17 Skrevet 18. august 2010 Sliter med noe lignende selv. Alle mine sorte truser mister på en måte fargen i skrittet av ufloden. Syns ikke med engang når utfloden er "fersk", men etter at jeg har vasket trusen kommer det til syne. Noen som vet hvorfor det blir sånn?
AnonymBruker Skrevet 18. august 2010 #18 Skrevet 18. august 2010 Truseinnlegg så varer både trusen og humøret lenger.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2010 #19 Skrevet 18. august 2010 "Sliter med noe lignende selv. Alle mine sorte truser mister på en måte fargen i skrittet av ufloden. Syns ikke med engang når utfloden er "fersk", men etter at jeg har vasket trusen kommer det til syne. Noen som vet hvorfor det blir sånn?" Har samme problem, tror det er amminiakken i urinen som bleker stoffet. Dette problemet har dog variert for meg ettersom hvor jeg har bodd, tror kanskje det kan være at vaskemaskinen er for dårlig?
Anjah Skrevet 18. august 2010 #20 Skrevet 18. august 2010 Sliter med noe lignende selv. Alle mine sorte truser mister på en måte fargen i skrittet av ufloden. Syns ikke med engang når utfloden er "fersk", men etter at jeg har vasket trusen kommer det til syne. Noen som vet hvorfor det blir sånn? Hvis trusene blir liggende lenge i skittentøyskurven før de vaskes, blir de ekstra 'sure', og kan derfor misfarge truseskrittet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå