Gjest Mann26 Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Jeg elsker å komme inni/oppå/overalt på dama. Liker dere det?
Gjest KateW Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Jeg elsker å komme inni/oppå/overalt på dama. Liker dere det? Seff! hvor som helst... Fantastisk, spesielt om jeg kan leke med spermen etterpå...
Gjest KateW Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Enda en tråd med næring til fantasien... Er ikke det deilig da? Liker dere å bli sprutet på av damer?
Stinelin Skrevet 8. februar 2010 #8 Skrevet 8. februar 2010 Absolutt, det skulle være et blidt drømmefjes, hehe... Har fortsatt tilgode at andre damer enn meg selv spruter, kanskje er jeg så heldig at det skjer en gang :rødme:
Gjest KateW Skrevet 8. februar 2010 #9 Skrevet 8. februar 2010 Sist jeg hadde sex så visste han ikke hva det var! Og dette var en erfaren og seksuelt-avansert mann. Jeg ble helt satt ut...
Hinata Skrevet 8. februar 2010 #12 Skrevet 8. februar 2010 På er absolutt ikke verst, men aller best er i
Gjest KateW Skrevet 8. februar 2010 #13 Skrevet 8. februar 2010 Spesielt. Men likte han det? Når han skjønte at det ikke var noe annet en sprut, og hvorfor jeg spruta (At jeg var kåt og han var en stud-muffin) så likte han det veldig godt. JEG HAR FAEN MEG FANTOMSMERTER I PULEMUSKLENE! Sorry TS, ikke meninga å avspore...
Stinelin Skrevet 8. februar 2010 #14 Skrevet 8. februar 2010 Når han skjønte at det ikke var noe annet en sprut, og hvorfor jeg spruta (At jeg var kåt og han var en stud-muffin) så likte han det veldig godt. JEG HAR FAEN MEG FANTOMSMERTER I PULEMUSKLENE! Sorry TS, ikke meninga å avspore... Kult! (Med mannen som likte det, ikke fantomsmertene )
Gjest KateW Skrevet 8. februar 2010 #15 Skrevet 8. februar 2010 Jeg tror de fleste menn liker det, og nyter det. Er man kåt og de er med på å gjøre en kåt, så er de med som bare juling. MIN teori:)
Gjest CookieMonster Skrevet 8. februar 2010 #16 Skrevet 8. februar 2010 Alt går greit bortsett fra i ansiktet.
Gjest MikeWaters Skrevet 8. februar 2010 #17 Skrevet 8. februar 2010 Har aldri blitt sprutet på men... :rødme: Det er aldri for sent
SMann Skrevet 8. februar 2010 #18 Skrevet 8. februar 2010 Det er aldri for sent Nei det står på listen over hva jeg vil prøve før jeg dør....
Gjest hilde22 Skrevet 8. februar 2010 #19 Skrevet 8. februar 2010 jeg synes det kan være ganske deilig når han kommer på magen min. kjenne den varme sæden plutselig på huden =) Også veldig greit å tørke bort etterpå, enn det er når han kommer inni men det er jo noe eget med det. Ellers er også munnen fint.
HelenaR Skrevet 8. februar 2010 #20 Skrevet 8. februar 2010 Ja, det er deilig å bli sprutet på! Bare jeg ikke får det i øynene.. dårlig erfaring..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå