Gå til innhold

Hvem skal til Telenor Arena 29 mai?


Gjest Aryel

Anbefalte innlegg

Nå har jeg kapret meg 4 billetter til årets spore happening:)

Hvem andre her inne har skaffet seg billetter og på hvilket felt?

Gleder meg :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

holder meg unna.spessielt når de foreslår vi må betale mere lisens for å dekke dette tullet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

holder meg unna.spessielt når de foreslår vi må betale mere lisens for å dekke dette tullet

neimen så hissig vi er da....

Du høres ut som en skikkelig gledesspreder, hva med å la være å kommentere når du er i mot det å la oss som synes det er gøy at NOE faktisk skjer i Norge for engangs skyld glede oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neimen så hissig vi er da....

Du høres ut som en skikkelig gledesspreder, hva med å la være å kommentere når du er i mot det å la oss som synes det er gøy at NOE faktisk skjer i Norge for engangs skyld glede oss?

så nebbette du er tilbake :lete: mye som skjer i norge da.masse konserter osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vært litt kult, men nei jeg skal ikke. Man hører mye bedre hjemme i stua, man ser alt, og man kan ta do-pauser, røykepauser og spise potetgull som man vil :)

Hadde vært litt kult med stemninga det virker som om det er der, men nei takk, har vært på lignede arangemanger, og man hverken ser eller hører noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så nebbette du er tilbake :lete: mye som skjer i norge da.masse konserter osv

Vel ikke mye av betydning......

Hva med å se posetivt på det

eurovision gir Norge mye sårt trengt internasjonal publisitet og forhåpentligvis gir det oss mer turisme ol.

Tror det blir ett kjempe show og vel verdt å delta på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

skulle kjøpe billetter men etter bare en halvtime var alle billettene revet bort. Og jeg gidder ikke kjøpe billett til generalprøver asså, kjipt...

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal! :) Kjøpte de "billige" finalebillettene da, fikk plass sånn ca. midt på gulvet. De dyrere billettene syntes jeg ikke at jeg kunne ta meg råd til, da jeg samme uken kjøpte billetter til 5 konserter i tillegg til ESC.

Det går nemlig an å like BÅDE ESC og rock n'roll :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...