Gå til innhold

Ble invitert til middag og endte opp i gruppesex scenario

Fremhevede innlegg

Gjest Black Viking
Skrevet

Hei folkens,

i helgen ble jeg invitert på middag hos min kvinnelige kollega. Vi jobber i hver vår avdelinger og har blitt gode venner. Hun er ung ca. 27 år gammel og i samme aldersgruppe som meg. Hun ville at vi skulle spise middag sammen, og jeg sa det passer fint på lørdag. Jeg kjøpte noen blomster og tok dråsjen hjem til henne. Da jeg ankom møtte jeg henne kledd i en nydelig kjole, og vi ga hverandre klem. Hos henne var det utrolig koselig stemning, virket som om det var hennes foreldres hus, og de var ikke hjemme. Det var kjæresten hennes, og et annet par som også var der og jeg hilste på dem.

Vi fikk servert vin i nydelig glass og deretter ble det servert forrett, hovedrett og ikke minst dessert. Så satte vi oss på sofaene og slappet av og hadde tørrprat da min kvinnelige kollega satte på sensuell musikk og begynte å strippe rett forran øyene mine. Hennes samboer kastet også klærne og det andre paret begynte å kysse hverandre mens jeg satt der helt paff. Plutselig var alle de 4 nakne, og begynte å ha sex med hver sin partner, før de endte opp i gruppesex på gulvet rett forran meg. Min kollega ga blowjob til han andre kompisen dems, mens dama hans sugde min kollegas kjæreste. Hun så på meg mens hun sugde, og jeg fikk stiv pikk, men satt lam der, så la de hun ene dama på bordet mins min kollega bøyde seg med rompa mot meg og sleiket hennes fitte, og de menna ga hverandre blowjob. Jeg så den nydelige fitta til kollegaen min og hadde lyst til å kjøre i henne, men klarte å kontrollere meg og kom ut av huset. Den natta fikk jeg ikke sovet, og følte at det var helt absurd, nå lurer jeg på om hva skal jeg si til henne når jeg treffer henne i idag i lunch :kjefte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahaha!! er det mulig? Om det var ett problem for deg når det her"showet"starta,hvorfor gikk du bare ikke på flekken??

Skrevet

Du sier takk for sist, god mat og strålende underholdning!

Gjest Black Viking
Skrevet

Hun kom ikke på jobb idag, tror hun ble sikkert utslitt etter gang bang den kvelden :fnise:

Du sier takk for sist, god mat og strålende underholdning!
Skrevet

Man bør ikke invitere til noe slikt uten at gjesten er forberedt på hva hun eller han går til. Jeg er veldig liberal men et sted går grensen. Det er ikke alle mine kollegaer jeg kunne tenkt meg i den situasjonen. For mange mennesker er "swinging" lang utenfor egne toleranserammer og det kan bli ekstremt pinlig...

Gjest Gjest_Jørgen_*
Skrevet

Du skulle ha kjørt den i fitta hennes. Hadde nok forsøkt å få henne til sengs. Kan du beskrive henne for oss? Blond/brunette, kort/lang? Store/små pupper, formen på rumpa etc.?

Gjest MikeWaters
Skrevet

Jeg swinger :), men jeg liker å vite hva jeg går til og det ville aldri fallt meg inn å invitere noen som ikke var 100% klar over hva de gikk til.

Skrevet

Gruppesex er en stor fantasi for meg, men tror jeg hadde blitt lettere irritert hvis jeg ble invitert på middag og folk begynte å pule foran meg.

Vil helst vite hva som skjer, velge de som skal være med og ha shavet leggene først :fnise:

Skrevet
Jeg swinger :), men jeg liker å vite hva jeg går til og det ville aldri fallt meg inn å invitere noen som ikke var 100% klar over hva de gikk til.

Gjør det, og gi referat til oss andre her på KG etterpå! Jeg kan gjerne komme... (Pun intended)

Skrevet
Gjør det, og gi referat til oss andre her på KG etterpå! Jeg kan gjerne komme... (Pun intended)

Jeg kommer også...bare jeg vet hva jeg er bedt til.... :sjenert:

Gjest Black Viking
Skrevet

Ja, jeg skulle ha kjørt min store kuk inn i den trange fitta hennes, og for deres informasjon så var kuken min større enn de andre to kara, kanskje fordi jeg er neger :fnise:

Hun er høy, blond, slank, søte små pupper, melkehvitt, stram liten rompe, med nydelige lår. Pen i ansiktet er hun også, ung og vakker, men jeg hadde knullet henne mye hardere enn de pusekattene gjorde :fnise:

Du skulle ha kjørt den i fitta hennes. Hadde nok forsøkt å få henne til sengs. Kan du beskrive henne for oss? Blond/brunette, kort/lang? Store/små pupper, formen på rumpa etc.?
Skrevet
Pyse! SwingersBlåtur! :ler:

Er ingen pyse :kjefte: ...men det er nok en del jeg ikke vil "swinge" med...

Skrevet

Drømmescenario!

Jeg er med uten å vite hva jeg går til, men selvfølgelig med angrefrist om det føles feil :)

Nei helt alvorlig, jeg skjønner at folk reagerer, og synes det er litt drøyt å bare gyve på uten forvarsel om hva slags kveld de hadde tenkt seg. Men om jeg hadde følt at det ble feil hadde jeg bare gått, uten å bli sur.

Kommer an på forholdet mitt til folka, men jeg hadde nesten garantert blitt usannsynlig kåt :rødme:

Gjest Black Viking
Skrevet

Synd at du ikke var der sammen med meg Stinelin, kanskje vi kunne ha funnet på noe morsomt :popcorn:

Drømmescenario!

Jeg er med uten å vite hva jeg går til, men selvfølgelig med angrefrist om det føles feil :)

Nei helt alvorlig, jeg skjønner at folk reagerer, og synes det er litt drøyt å bare gyve på uten forvarsel om hva slags kveld de hadde tenkt seg. Men om jeg hadde følt at det ble feil hadde jeg bare gått, uten å bli sur.

Kommer an på forholdet mitt til folka, men jeg hadde nesten garantert blitt usannsynlig kåt :rødme:

Gjest MikeWaters
Skrevet

Vi er godt igang med planleggingen så hvis vi klarer å løsrive oss fra hverandre nå så blir det bra :)

Skrevet (endret)
Vi er godt igang med planleggingen så hvis vi klarer å løsrive oss fra hverandre nå så blir det bra :)

Fikk brått bilder i hodet av Mike og frue som planlegger og planlegger, men aldri blir ferdige... :sengekos:

:fnise:

Endret av Suzy
Gjest MikeWaters
Skrevet
Fikk brått bilder i hodet av Mike og frue som planlegger og planlegger, men aldri blir ferdige... :sengekos:

:fnise:

:) det er dette som er selve essensen med swinging/trekant/partnerbytte, oppbyggingen og etterdønningene er en tsunami verdig :)

Gjest Gjest_frøken_*
Skrevet

Så spennende :)

Jeg og partneren min har også veldig lyst til å swinge/ha gruppesex, men vet ikke helt hvor vi skal begynne. Tenker ikke at løsningen er å invitere kolleger på middag, hehe.

Forøvrig tror jeg at jeg hadde blitt usedvanlig kåt og hoppet inn i leken, i "verste" fall bare nytt synet. Men jeg synes det var en litt rar ting å gjøre, mange ville vel blitt ganske ukomfortable eller direkte støtt. Det er ikke alle som er interessert i gangbang eller se på andre ha sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...