Gjest Nefertiti Skrevet 4. september 2003 #1 Skrevet 4. september 2003 Hei! Jeg skal ha gjester i morgen og tenkte jeg skulle lage kyllingwok. Trenger noen forslag til hva mer jeg kan ha oppi. Tenkte på paprika, avokado, ris, kylling....hm....kreativiteten stoppet der. Hva syns dere? Bør jeg ha nystekt baguett til? Takker for råd :D
lillesol20 Skrevet 4. september 2003 #2 Skrevet 4. september 2003 Med en gang jeg leste overskriften din poppet ordet "wok" opp i hodet på meg. Hva med: Vannkastanjer, gulrøtter og bønnespirer? Ellers har Hatting`s noen deilige hvitløksbaguetter...
Gjest Jamila Skrevet 4. september 2003 #3 Skrevet 4. september 2003 Personlig er jeg ikke så glad i avocado i wok. Syns liksom ikke at det passer helt med det østen-inspirerte i wok. Hva med spirer? Finkuttet kinakål som du woker de siste 30 sekundene er helt fantastisk! Løk, hvtløk og ingefær hører absolutt hjemme i en wok. Paprika, vårløk, minimais og kanskje fersk champignon også?
majan Skrevet 4. september 2003 #4 Skrevet 4. september 2003 Heisann, det kan være at jeg er veldig lat, men jeg pleier og kjøpe de wok-grønnsakene som er vakumpakket jeg da.Synes de er gode jeg
bluebird Skrevet 4. september 2003 #5 Skrevet 4. september 2003 Nam.. alt det der hørtes godt ut. Flere forslag: brokkoli, champinjong. Baguetter er jo kjempegodt. Skulle ønske jeg var en av gjestene dine i morgen!
Gjest Nefertiti Skrevet 4. september 2003 #6 Skrevet 4. september 2003 Mange gode forslag her! Nå gleder jeg meg til å gå å handle i morgen, da skal det wokes! Tusen takk for hjelpen!
Gjest Tristessa Skrevet 4. september 2003 #7 Skrevet 4. september 2003 Bambusskudd synes jeg også er godt. Freshe, fine grønnsaker i wok er smaskens!
Gjest valmue, ikke innlogget Skrevet 4. september 2003 #8 Skrevet 4. september 2003 Sukkererter hører med!
Vianne Skrevet 4. september 2003 #9 Skrevet 4. september 2003 Squash har vi alltid i wok. Selvfølgelig i tillegg til mye annet som står her:) (Og egg som først lages eggerøre av i wok`en)
Gjest Kinga Skrevet 4. september 2003 #10 Skrevet 4. september 2003 Potet er en underkjent wok-grønnsak! Høvlet potet/skåret i tynne skiver er kjempegodt i wok. Baguetter er aller best om de stekes uten noe stæsj på (annet enn en lett dusj vann) - og man heller smører på hvitløkssmøret etterpå. Da blir de ikke så dvaske og vasne.
Gjest 1111 Skrevet 5. september 2003 #11 Skrevet 5. september 2003 Wok er godt det, så jeg har flere forslag jeg: Babymais Cashewnøtter Ja, den siste er faktisk veldig god å ha i wok, blir litt variasjon oppi alle grønnsakene og kjøttet. Verdt å prøve
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå