Gå til innhold

fjerne celulitter, uten å bli tynnere


Gjest Gjest_linni_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_linni_*

jeg er en slank jente på 23 år, og er fornøyd med kroppen min, UNTATT at jeg har celulitter. jeg vil IKKE bli tynnere, men vil ha bort appelsinhuden. Går det??

hva gjør jeg ?

håper noen kan hjelpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo prøve tørrbørsting. Det er ikke noen mirakelkur, men det har hatt god effekt på meg. Kjøp deg en god børste, helst av grisebust. Skrubb i sirkelbevegelser fra føttene og opp mot hjertet. Fra fingrene og inn mot hjertet. Alltid mot hjertet, ikke vekk fra. Du kan gjerne ta noen flere omganger med sirkler på problemområdene. Dette er best å gjøre før du dusjer, slik at du kan dusje av deg de døde hudcellene og andre avfallstoffer som blir drenert ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine cellulitter har minsket etter at jeg begynte med beinhard styrketrening. Mye pga at jeg har erstattet masse fett med muskler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kvinne_*

Det sies jo at cellulitter ikke kan fjernes, og slår et slag for nettopp den teorien. Har totalt brukt i overkant av 20 tusen på å få vekk dritten, men det forsvinner IKKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kvinne_*

Det sies jo at cellulitter ikke kan fjernes, og slår et slag for nettopp den teorien. Har totalt brukt i overkant av 20 tusen på å få vekk dritten, men det forsvinner IKKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hm cellulitter er jo fett og det vil vel kanskje forsvinne om man slanker det vekk?

bare generelt til det med om cellulitter kan fjærnes eller ikke..

Vil tro at styrketrening og peeling eller lignende kan hjelpe, for å få igang blodsirkulasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem kremer og massasjer og slikt i hvertfall. Forandringen må komme innenfra. Mine celulitter ble betraktelig mindre markante i en periode hvor jeg trente en god del styrke og kondisjon. Jeg gikk ikke ned noe særlig i vekt, men antar at fettprosenten min sank litt samtidig som jeg la på meg litt muskelmasse, og dette bidro til å redusere celulittene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...