Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Hvor får jeg tak i det, og hva heter de?
Brunhilde Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 De jeg kommer på i farten er Moore. Grønn pakke, lange sigaretter med brunt papir. Tror vel de har på kiosker om ikke annet.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 De jeg kommer på i farten er Moore. Grønn pakke, lange sigaretter med brunt papir. Tror vel de har på kiosker om ikke annet. Takk, men jeg vil helst ha med hvitt papir..
Betina Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Har kun sett de på taxfree butikker i utlandet..
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 De selger noen hvite pakker med grønn skrift på fleste steder. Husker ikke i farten hva de heter.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 De selger noen hvite pakker med grønn skrift på fleste steder. Husker ikke i farten hva de heter. Noen andre som husker?
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 Hvor får jeg tak i det, og hva heter de?
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2010 #9 Skrevet 9. februar 2010 De selger Virginia slims på enkelte ICA og REMA butikker. De er lange, tynne og hvite, men desverre ikke mint.
aluminium Skrevet 9. februar 2010 #11 Skrevet 9. februar 2010 Det er mulig Kent har noen slike. Husker ikke i farten, de har iallefall en del 20 pk slims, slike som Virgina Slims...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå