Gjest Gjest_mann_* Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Er det vanlig at kvinner selv stimulerer klitoris under samleie? Opplevde det for en tid tilbake. Vi hadde en grei misjonærstilling med beina hennes høyt, der det var rom for henne til å fingre klitoris under samleie, noe hun også gjorde ( ikke lenge - bare noen sekunder ) og fikk orgasme samtidig med meg. Bør jeg ta det som et godt tegn? Jeg utførte oralsex på henne først ( der hun kom ) og vi hadde vel pula en 20 minutters tid før hun befølte klitorisen sin og vi nådde klimaks. Er det jeg som er utilstrekkelig her eller bør jeg være glad for at hun tar "ansvar" selv ( i mangel av et bedre uttrykk )? Dere kvinner vet nok sikkert best hva jeg snakker om her SVAR hvis dere kan da jeg gjerne vil vite om det er "feil" noe sted
Hinata Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Jeg gjør dette, ofte kan jeg være nærme toppen ganske lenge, og trenger litt stimulans på klitoris til å tippe over kanten Og hva er vel mer deilig enn "å time" det til når han kommer
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Positivt! Blir på lik linje med at du dytter/hjelper henne når(hvis?) hun suger deg ..Tar generellt lengre tid for jenter, bare bra at hun "tar saken i egne hender" for å komme til toppen. Du kan jo evt stimulere henne der mens du holder på også
Skylines Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Jeg gjør alltid det, ellers kommer jeg meg ikke over "toppen"
Lapetos Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Jeg håper det er vanlig, for det er utrolig opphissende
Cuckold Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 Er det vanlig at kvinner selv stimulerer klitoris under samleie? Opplevde det for en tid tilbake. Vi hadde en grei misjonærstilling med beina hennes høyt, der det var rom for henne til å fingre klitoris under samleie, noe hun også gjorde ( ikke lenge - bare noen sekunder ) og fikk orgasme samtidig med meg. Bør jeg ta det som et godt tegn? Jeg utførte oralsex på henne først ( der hun kom ) og vi hadde vel pula en 20 minutters tid før hun befølte klitorisen sin og vi nådde klimaks. Er det jeg som er utilstrekkelig her eller bør jeg være glad for at hun tar "ansvar" selv ( i mangel av et bedre uttrykk )? Dere kvinner vet nok sikkert best hva jeg snakker om her SVAR hvis dere kan da jeg gjerne vil vite om det er "feil" noe sted Tror det er svært vanlig. Og jeg har aldri oppfattet det som en trussel mot min mandighet.
Gjest TS Skrevet 7. februar 2010 #7 Skrevet 7. februar 2010 Ok! Ser ut for at det nokså normalt da? Jeg synes det var opphissende når hun gjorde det, og det satte liksom en ekstra spiss på det hele. Jeg har en del å lære enda ser jeg, selv i en alder av over 30, men det er jo bare fint, eller?!
Gjest Kinne Skrevet 7. februar 2010 #8 Skrevet 7. februar 2010 Her er det et must for å komme. Mannen synes bare det er sexy, mens jeg selv føler på det innimellom. Hvorfor jeg ikke klarer å nå klimaks uten liksom...
Gjest TS Skrevet 7. februar 2010 #9 Skrevet 7. februar 2010 Her er det et must for å komme. Mannen synes bare det er sexy, mens jeg selv føler på det innimellom. Hvorfor jeg ikke klarer å nå klimaks uten liksom... Er det klimaks under selve samleie du da mener?
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #11 Skrevet 7. februar 2010 Tror vi alle liker det best når partneren gjør det, men man må da gjøre noe selv, og ikke bare ligge der å vente på behandlig hver gang. Potetsekk kalles det
stjernekyss Skrevet 7. februar 2010 #12 Skrevet 7. februar 2010 Tror vi alle liker det best når partneren gjør det, men man må da gjøre noe selv, og ikke bare ligge der å vente på behandlig hver gang. Potetsekk kalles det Ehm.. Jeg vet ikke med deg, men for meg i allefall, så innebærer samleie mer enn stimulering av klitten. Og i hvertfall mer enn å ligge stille og vente på stimulering. Hva er vitsen da? Hvis man ikke skal være med på leken? Pussig.. :klø:
Gjest brutal_mann Skrevet 7. februar 2010 #13 Skrevet 7. februar 2010 Jøss. TS har møtt en kvinne som er villig til å ta ansvar for egen orgasme! Tvihold på den dama! De er uhyre sjeldne.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 7. februar 2010 #14 Skrevet 7. februar 2010 Jeg kan synes det blir veldig intenst å stimulere klitoris når jeg blir penetrert samtidig, det gjør nesten litt vondt. Så det blir vanskelig å komme, men jeg øver på det da. Jeg tror det er kjempevanlig at jenter tar på seg selv under sex:)
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 7. februar 2010 #15 Skrevet 7. februar 2010 Jeg føler meg faktisk litt sexy når jeg selv stimulerer klitoris under sex. Dessuten kan ingen gutter massere klitoris på den samme deilige måten som jeg selv gjør det. Jeg har opplevd at hele sexen blir ødelagt pga av at gutten er ALT for hardhendt med klitoris. Om de ikke har peiling på hvordan den skal stimuleres bør de holde seg langt unna, og heller la jenten beføle seg selv om hun ønsker det
Lapetos Skrevet 7. februar 2010 #16 Skrevet 7. februar 2010 Jeg føler meg faktisk litt sexy når jeg selv stimulerer klitoris under sex. Dessuten kan ingen gutter massere klitoris på den samme deilige måten som jeg selv gjør det. Jeg har opplevd at hele sexen blir ødelagt pga av at gutten er ALT for hardhendt med klitoris. Om de ikke har peiling på hvordan den skal stimuleres bør de holde seg langt unna, og heller la jenten beføle seg selv om hun ønsker det Eller kvinner kan bli flinkere til å si ifra når mannen gjør feil (Og menn kan la være å bli fornærmet når kvinner retter litt på dem under akten.)
Bernardette Skrevet 7. februar 2010 #17 Skrevet 7. februar 2010 Jøss. TS har møtt en kvinne som er villig til å ta ansvar for egen orgasme! Tvihold på den dama! De er uhyre sjeldne. Fy faen så negativ du er, jeg blir nesten sliten bare av å lese svarene dine.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #18 Skrevet 7. februar 2010 Jøss. TS har møtt en kvinne som er villig til å ta ansvar for egen orgasme! Tvihold på den dama! De er uhyre sjeldne. Sier du det altså? :klø: Svarene her på kg viser vel det motsatte? Anyway, enig med stjernekyss, liker best at han gjør det.
Gjest Gjest_Kvinne_* Skrevet 7. februar 2010 #19 Skrevet 7. februar 2010 Sier du det altså? :klø: Svarene her på kg viser vel det motsatte? Anyway, enig med stjernekyss, liker best at han gjør det. Heldige dere som kan velge. Her er det kun trykk og bevegelser fra egne fingre som gir meg orgasme. At andre plukker på meg gir meg rett og slett ikke samme nytelsen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå