Gå til innhold

Zianta's Prøverørs dagbok!

Zianta

Anbefalte innlegg

Gratulere med vel overstått dag og håper første stikk gikk bra :sjarmor:

Tenk nå er du igjen gang med ditt forsøk blir spennende dette gleder meg til å følge deg :wink:

Denne gangen skal du klarer det og mange fine egg skal krysse fingrene for deg jeg.

Takk for du oppdaterte dagboka mi :klem:

Klemmer fra PIa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Zianta ! Og gratulerer med dagen igår ! :blomst:

Dette opplegget ditt med sprøyter høres litt voldsomt ut...Jeg skal kanskje ikke klage over min lavdose-spraying med Synarela....Problemet nå er at det er blitt så dagligdags, at jeg derfor glemmer det. Hjelper ikke med alarm, når mobilen også er lagt igjen hjemme :sinnatagg:

Krysser fingrene for ditt nye forsøk ! Blir spennende å se hvordan det går fremover. Håper på strålende nyheter over nyttår, for oss alle :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Damen!

Så koselig at du stakk innom.

Jeg syntes litt syndt på deg som har gått på spray i over 1 mnd nå. Kan godt skjønne at du glemmer det rett som det er. :roll:

Men du må være flink nå. Husk at vi skal lage babier i januar. :P

Er alene hjemme nå. Killer er på møte og så må han jobbe overtid etter på. Men det gjør ingenting, for jeg fikk jo 2 filmer til bursdagen min + at de filmene jeg vant i Disney konkurransen på P4 mandag 1. desember kom i posten i dag.

Var det noen som høret meg? :oops: :ler:

Nå må jeg spise litt middag. Det er kjedelig å lage mat til bare en, så det blir nok noe veldig enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig at du vant filmene da :)

Håper du blir gravid snart da :)

Venter i spenning om jeg kanskje er gravid. -håper-

Forresten fin dagbok du har laget.

Fikk vite mye nytt.. :)

Stå på! :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsenen Hedda84!

I dag er det 2. søndag i advent! :D

En ny helg er snart over. Det er synd at helgene er så korte. Det var 5. dag med nedregulerings sprøyte i dag. Sprøytene går mye greiere nå enn ved forrige forsøk. Men øvelse gjør mester heter det jo. Inne jeg er ferdig med mine 39 sprøyter, så kommer jeg til å være ekspert! :sjarmor: Det eneste jeg kjenner nå, er at det svir litt rett etter at sprøyten er satt, og så klør det på og rundt stikk stedet i ca. 1/2 time etterpå. Det er akkurat som om det krabber maur rundt inne i låret. :roll:

I går hadde vi middags gjester. Jeg hadde laget pinnekjøtt med mandelpoteter og min "verdensberømte" kålrabistappe. Og is til dessert. Kjempe godt og veldig koselig. Lille D smakte pinnekjøtt for første gang (han er 11 1/2 mnd) og likte det veldig godt. Men nå spiser jo han alt som stappes i munnen hans. :ler: Storebror er blitt mer kresen, men han liket pinnekjøtt i år (det gjorde han ikke i fjor, men han liket det i forfjor). Det er ikke så greit å ikke ha ferdig utviklet smaks sans. :wink:

I dag har vi vært hos onkelen og tanten min i Larvik. Killer har hjulpet med å installere ADSL. Det var koselig. Kusinen min var syk stakkars, så hun lå nede i peisestuen og sov nesten hele tiden.

Det blir spennende å se om jeg får kraftigere bivirkninger nå som jeg får nedreguleringen rett i blodet i stede for at det kommer gjennom slimhinnne. Har ikke kjent noe ennå, men regner med at det kommer. Skal jo også 'spraye' en uke lenger enn sist gang. Kan bli en 'hot' :sinna: innledning på julen. Så kommer julenissen med første hormon sprøyte. :nisse::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det går bra med deg! Tiden frem til januar kommer til å gå kjempefort - spesielt når man kan kose seg med jula i mellomtiden!

Skulle vært på middag hos deg i helga jeg skjønner jeg - for jeg har så lyst på pinnekjøtt, men det er ingen i familien min som er ekspert på det området da ingen av oss har det som tradisjon... Men hvis jeg er heldig, kan det vel hende noen forbarmer seg over meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen !

Jeg er også i julestemning :nisse:

Det har blitt mange julebord på meg i det siste, med masse god mat og drikke :sjarmor: Gleder meg masse til jul nå, og planlegger baking og pynting så det holder (men har ikke egentlig begynt enda...)

Ellers så er det jo denne evinnelige sprayen da, og sprøytene skal jeg begynne med på nyttårsaften :sprettoy: Snakk om feiring...

Gruer meg og gleder meg til januar og fryseforsøket. Høres jo helt vanvittig ut at det skulle gå an å bli gravid av noen genspleisinger som ligger i ørten kuldegrader i en frysebeholder et eller annet sted på sykehuset :o Merkelige greier...Har ikke den helt store troen på det, men...Nå er jeg forresten i ferd med å bli overbevist om at akupunktur er tingen. Noen på SnartGravid-sidene har gitt meg endel gode argumenter. Så får vi se...Har du prøvd akupunktur, eller tenkt på det Zianta?

Håper alt er bra med deg, og at du holder ut disse monstersprøytene dine !! :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trallallallalalalal…… :klø:

Jeg kjeder meg no’ innmari! Datasystemet på jobb har vært nede siden kl. 10.40 i går (mandag). Og ”dumme” meg gjorde ferdig all arkiverings jobb jeg hadde på fredag. Nå har jeg sittet her i 2 dager uten noe å gjøre. Eller jeg har masse å gjøre, men alt krever at jeg kan komme inn på datasystemet. :frustrert:

Skal jeg fortelle hva jeg har gjort i går og i dag. I går spilte jeg kabal, pinball og minesveiper på pc’n (det ligger lagret lokalt på harddisken) og jeg eksperimenterte med å lage diverse julekort i power point (noen av dem ble jo nesten fine). Jeg ga opp da kl. ble 14:15 og dro hjem 45 min før. Venninnen min var i Sandvika så jeg satt på med henne hjem.

I dag har jeg skrevet et par avtaler (i word) for markedssjefen. Da det var ferdig så hadde jeg ikke noen å gjøre igjen. Jeg har satt nye rekorder på minesveiper (Enkel = 11 sek, Vanlig = 65 sek og Ekspert = 214 sek) :Hehe: og spilt kabaler, både freecell, edderkoppkabal og vanlig. Da klokken ble 10.00 kunne jeg gå og sette den daglige sprøyten min, og så gikk jeg en tur i butikken og kjøpte lunch (og VG). Ved siden av butikken har de et legesenter der de bl.a. har akupunktur, så jeg gikk innom der for å høre om eventuell behandling i forbindelse med prøverørsforsøket. Men hun som hadde med akupunktur å gjøre jobber bare på mandag, torsdag og fredag, så da får jeg gå tilbake på torsdag. Etter en laaang lunch har jeg spilt litt mer minesveiper. I skrivende øyeblikk er kl. 13:00 og jeg tror jeg snart blir gaaaaaaaal. :murvegg: Skal lese VG igjen (litt grundigere denne gangen), og eksperimentere litt mer med julekort designet mitt. Kanskje det har gått to timer når jeg er ferdig, så jeg kan dra hjem. Jeg får ikke kommet meg inn og deltatt på julekalenderen på KG før jeg kommer hjem heller.

Alt dette er skrevet i word og kopiert over på en diskett, tatt med hjem og der lagt inn på KG. Måtte bare skrive ut frustrasjonene mine. I morgen skal jeg ta med meg strikketøyet mitt (holder på å strikke pulsvarmere med perlemønster) og en bok. Da har sikkert data’n kommet opp igjen, men da er jeg hvert fall forbredt om den ikke skulle være det. :murvegg:

Jeg fikk akkurat vite rett før jeg gikk at datalinjene kommer til å være nede i 1-2 dager til. At det går ann. Jeg tok med meg masse papirer hjem, så drar jeg til avdelingen vår i Drammen i morgen og jobber derfra (for de er ikke uten data)

:kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prestasjons angst! :o

Venninnen min ga meg barnevognen etter den minste som nå har blitt 11 1/2 mnd. Nå trenger jeg bare noe å putte i barnevognen. :oops:

Får satse på at vi har bekreftelse på det om 1 1/2 mnd. :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var koselig å chatte med deg i går Tilde! Bra at du har fått kontroll på håret ditt nå. :ler2:

I dag var 9. dag med Superfact sprøyter. Jeg syntes ikke det er noe ekkelt eller skummelt lenger. Utrolig hva man venner seg til. Da er det bare 30 sprøyter igjen før jeg skal på UL. Gruer meg litt til sprøytene med Gonal-F. Sist gang var det en dose i hver ampull. Nå inneholder en ampull 3 doser, så jeg må drive å måle opp i sprøytene. Litt tungvindt og jeg er redd for å gjøre feil. Men jeg starter ikke med sprøytene før julaften (nissen kommer med dem) :Hehe: Og jeg har fri fra jobben i romjulen, så jeg har god tid til å dille med dette.

Vet ikke om det er fordi jeg er litt sliten eller om bivirkningen har startet forsiktig. Men jeg har en liten murrende hodepine bak i topplokket. Virker mistenkelig lik den hodepinen som kom som følge av nedreguleringen sist. Det kan bli artig tenker jeg. Håper den ikke kommer hver dag frem til jeg starter med hormon sprøytene, for det er ennå 12 dager til. :roll:

Jeg fikk levert barnevognen til oppbevaring hjemme hos mamma'n min i går, så der får den stå til jeg får bruk for den. Håper selvfølgelig det blir i løpet av 2004. :oops:

Killer har sovnet på sofaen, han jobbet i natt stakkars, så jeg vekker han ikke riktig ennå. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselig hilsen i dagboka mi!

Så flink du er som ikke er redd for skumle sprøyter lenger! Jeg håper du snart kommer etter!

Ha en fin helg! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for praten i går koselig å prate med deg, tenk nå er det ikke lenge til innsetting blir kjempe spennende.

Koselig med hilsen i dagboka mi :sjarmor:

HA EN FORTREFFELIG HELG :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da var en ny helg over.

Det var nok ikke bivirkninger jeg kjente her om dage, for jeg har ikke kjent noe siden. Var bare sliten. :)

Lørdag var vi oppe før fuglene (kl. 06.00), og reiste til Sverige for å kjøpe litt vin, brus og kjøtt. Hadde med 3 venner også. Vi var i der rett etter at Systembolaget hadde åpnet, så vi slapp unna de værste køene. Vi var ute av Sverige igjen før kl. 12. :P Etter på var det bare å slappe av hjemme. Tok fotbad og koste meg.

TV'n vår oppfører seg merkelig. Det må være noe galt med fargekontrollen, for etter en stund (når den har blitt varm) så blir alt grønt. :o Vi har en liten 14" tv på gjesterommet, så da ble den flyttet opp i stua. Det ser litt rart ut. Er jo vant til å ha den enorme boksen i stua.

Jeg var og kjøpte meg 2 bukser i dag. Jeg fikk gavekort på H&M og kr. 300,- Det var akkurat nok til 2 bukse. På tide å bytte ut litt. Tror ikke jeg har kjøpt meg noen nye bukser på over et år. :roll: Jeg fikk startet med julekortene og er nesten ferdig. Har 3-4 stk igjen. :kul:

I morges kom min "mens liknende blødning" (som det så fint står i papirene fra sykehuset) :ler: Krysser fingrene (igjen) for at dette er den siste på minst 9 månder. Lurer på om man er mer følsom når man har mensen, for i dag syntes jeg at sprøyten var mer ubehagelig enn ellers. :-?

I dag kom desember lønnen, så nå får jeg kjøpt siste del av julegaven til Killer. Håper han skal jobbe overtid en dag, så jeg kan gå rundt i butikkene uforstyrret.

:nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratla me mens satser på det er den siste på LENGE!!!!

Ja deilig når bunka på julekort blir mindre hi,hi,men det er jo veldig koselig da :sjarmor:

Her kom de første snøfnuggene i dag fysj såååå kaldt det er!!

Får komme meg igang med ryddinga :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme fra jobben (har ikke jobbet helt siden i går da). Jeg jobbet til kl. 20 i går og til kl. 18 i dag. Må få ferdig mest mulig før jeg tar julefri. Det skal bli deilig. Jeg har fri fra etter jobb fredag og helt til 1. januar. Da må jeg jobbe litt, før vi drar til Trondheim. :D

Killer har jobbet overtid hver dag forrige uke, og alle 3 dagene så langt i denne uken. De har så mye å gjøre på jobben hans, og alle vil selfølgelig ha datalinjene sine før jul. :roll:

Nei, nå må jeg lage meg middag. Er sulten da. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...