Gå til innhold

Zianta's Prøverørs dagbok!


Zianta

Anbefalte innlegg

Hei!

Takk for koselig hilsen i dagboka mi - jeg hiver meg på og krysser fingrene for at alt klaffer for deg også!

Biff ja... Mmmmm... Kjenner tenna løper i vann. Tenker jeg skal gå hjem og se hva kjøleskapet har å by på jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg holdt på med kunder som skal sendes til inkasso på jobb i dag.

En av dem er Evangeliesenteret. Hm.... :oops: Blir det vanskeligere å komme til himmelen da, eller sender de bare en forbannelse over meg. :ler2:

Leste litt på VG Nett og kom over denne artikkelen. Jeg holdt på å begynne å gråte :cry:

Hvordan kan en mor gjøre slikt mot barnet sitt. Faren burde også ha sjekket litt tidligere etter min mening. Her gjør vi nesten hva som helst for å få barn, og så ........... :frustrert: vet ikke hva jeg skal si.

Nå skal vi snart opp til min venninne Harepusen og spise vafler.

I dag er det 6. dag med sprøyter. Og kun 1 1/2 dag igjen på jobb. :hoppe: Trondheim here we come.

Er det forresten noen som kan anbefale noen ting å gjøre i Trondheim? Det kan bli litt kjedelig å sitte på hotellet hele dagen. :yy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja helt forferdelig at noen kan gjøre sånn mot barna sine :evil:

Blir forbanna her strever og strever vi ggo få barn så behandler de sånn nei går ikke ann :evil:

Har aldri vært i Trondheim så har inegen anbefalinger bare nyt tiden du!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er skal jeg bare spise lunch, så er det avreise til Trondheim. :o

Ultralyd er i morgen fredag 3/10 kl. 11:50. Håper eggene mine ser fine ut. Og at det blir uttak rett over helgen.

Skal prøve å finne en internett kafé i Trondheim for å oppdatere dagboken min. Jeg har funnet ut at det er 2 stk der.

Hadet så lenge da! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingre og tær og alt som er! (Hvordan skal jeg få gjort noe...?!)

Håper alt går bra i Trondheim, at dere får flotte gullegg og at dere får sett dere litt rundt i byen i tillegg til alt det andre!

God tur og lykke til!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen! :vinke:

Vi bor på Munkvoll Rehabiliteringssenter (+ pasient og pårørende hotell) på Byåsen og her har de faktisk eget datarom for pasienter/gjester. Så nå kan jeg holde dere oppdatert uten problemer.

Det er 2 timer til ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var UL ferdig. Eggene var litt små så jeg må ta sprøyter i 3 dager til + at de økte dosen på Gonal-F fra 150 til 225. :(

Ny UL på mandag kl. 11:30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!!

Så supert du oppdaterer oss fra Trondheim :lol:

Ikke verst med eget datarom da...hvor mye koster det på paient hotellet??

Kjipt at eggene var for små :cry: :cry:

satser de blir store og fine til mandag krysser alt som går ann og

krysse.

Gleder meg til å høre mer fra deg,håper du klarer og ha det litt kos og i Trondheim???

klemmer fra pia :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjoner i dagboka mi! Sender masse BLÅ BØLGER din vei og satser alt på at dette klaffer 100 prosent! Vi vil ha sommerbarn!

Kan vel ikke skade å hoppe litt også?? :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pia og Kaktus

Her på "hotellet" er det ganske bra. Sengene er litt harde, men det er vel bare en vane sak. Eller så er prisen veldig bra. Det koster kr. 250,- per døgn pr. person. Og det er inkludert 3 måltider. Frokos, middag og kveldsmat. Det er ikke toalett og dusj på rommet, og det er litt kjedelig. Men man overlever vel det i bare 1 uke. :-?

Etter at UL var ferdig i dag, så gikk vi rundt i byen litt. Før vi dro "hjem" for å spise middag kl. 14.00. (Ikke rart man må spise kveldsmat) Litt tidligere enn vi vanligvis spiser middag, for da er vi ikke kommet hjem fra jobb ennå. I dag var det forvokste fiskeboller med bacon. Helt greit, men jeg savnet hvitsaus. Sjokoladepudding til dessert. :)

I kveld blir vi bare inne og ser på TV og slapper av. Det er jo Beat for Beat og Nytt på Nytt. Regner med at vi drar på kino i morgen kveld. Det er noen filmer vi har "spart" til denne uke. American Pie 3, Bad Boys 2 og så vil jeg se Pirats of the Caribbian en gang til. Har hørt at Pianisten skal være bra og kanskje den med Thomas Gjertsen - Kvinnen i mitt liv.

Ellers så er det vel et par ting man MÅ ha med seg når man først er i Trondheim. Nidaros domen er en av dem. Kanskje vi kan gå på Pilgrimsveien og finne en Lysfontne vi også. :ler:

Vet dere hva Gonal-F 225ic i 3 dager koster? Kr. 2.990,- :hakeslepp: :hår: Hvis vi må ha flere forsøk, så går vi over 15.000 på neste forsøk. For vi er oppe i 12.000 nå. :sjokk:

Nå starter nyhetene snart - Hadet! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor fikk jeg ikke sånne sprøyter som jeg fikk nå helt fra begynnelsen. Nå skjønner jeg jo hvorfor "alle" snakker om at det ikke gjør vondt. Med disse sprøytene gjorde det ikke vont. :evil: Her har jeg sliti meg gjennom 9 dager. Det er dårlig gjort.

I dag skal vi gå litt rundt i byen. Se om vi finner en skobutikk som har slippers, slik at vi slipper å gå med vanlige sko inne.

Tror vi skal se Amercan Pie på kino i dag. :ler: Håper den er like artig som de forrige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå var vi tilbake fra UL. Det ser ikke så veldig bra ut for oss. Det var bare 2 egg som var modne. :(

Og jeg tror de vurderte å avbryte hele forsøket.

Men det blir uttak på torsdag kl. 08.00. Så får vi bare håpe at dette er to GULL EGG. Vi får vite om de har blitt befruktet på fredag. Innsetting blir lørdag (hvis det blir noen befruktede egg å sette inn). :kyss:

Nå har jeg også funnet ut hvorfor jeg syntes at sprøytene var så ubehaglige. Jeg har nemlig brukt samme type sprøyter hele tiden, som det jeg skal bruke på eggløsningssprøyta!!

Kunne ikke skjønne at jeg skulle være så pinglete, for alle dere andre snakket om at dere ikke kjente det engang. Det gjorde ikke jeg heller da jeg fikk en annen type sprøyter de siste 3 dagene. :ler::sjokk:

Jeg er i litt deppe humør nå, og er ikke noe spesielt optimistisk med tanke på et godt utfall av dette forsøket. Eneste trøsten er at vi har to forsøk til igjen (og de blir nesten gratis for vi er allerede oppe i kr. 13.500,- i medesiner)

Er det noen der ute som har noen trøstende og oppmuntrende ord til meg.

Hilsen en litt trist Zianta :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt at du er litt lei deg nå...:trøste:

Kjenner godt følelsen med å være redd for at det ikke er noen egg,at de ikke er modne,gode no osv.osv.. Det er lov å ha disse negative redde skumle følelsene..

Men det er jo egentlig bare et gullegg du trenger da...

Hørte om ei som bare fikk to egg,men hun ble gravid på det ene.Så der er håp :) Det går nok godt skal du se!

Jeg skal krysse alt for deg Zianta!

Finn på noe koselig å gjøre sammen imelllomtiden da...

Klem fra Tilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår kjempe godt at du er lei deg når resultate ikke blir som du vil :trøste:

Tenker masse på deg,men så lenge du får to egg så satser vi på at det blir gulleggene dine TVI TVI.

Skal krysse alt som går ann å kryss!!!

Klemmer fra Pia :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:trøste:

Skjønner godt at du er litt deppa - det er lov det. Men ikke gi opp håpet - som de andre sier her, ett eneste gullegg er alt du trenger...

Sender masse varme tanker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår frustrasjonen din. Det er tøft å gå gjennom disse hormonkurene, og særlig når resultatet ikke blir så bra som man har håpet..

Men, husk du trenger kun ett gullegg for å lykkes.

Krysser fingrene for deg på torsdag.

Klem fra Wit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kryser også fingrene for deg Zianta!! Masse lykke til på torsdag! Hvordan er livet ellers der oppe i Trondheim (min fødeby :D ) Har dere vært på Solsiden? Det er jo noen koselige utesteder/spisesteder der. (Tror jeg. Har ikke har vært der så ofte de siste årene...Tilslutt vet man jo bare hva alle utestedene het før det de heter nå...)

Med meg er alt OK, men jeg er blitt litt småparanoid i forhold til tante rød. :sjokk: Jeg er jo bare på rugedag 6 ennå...Huff, dette var vanskeligere å takle enn jeg trodde... :eeeh:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare inn og ønske deg lykke til i morgen, håper det er gulleget deres!!!

Tenker masse på dere håper virkelig at dere lykkes

:kysse: Lykkønskninger fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...