Eliza Skrevet 19. desember 2003 #141 Del Skrevet 19. desember 2003 Hei! Tips ang. TV'n deres: Står det en høytaler veldig nærme? Det kan være årsaken... Magnetfelt og greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 19. desember 2003 Forfatter #142 Del Skrevet 19. desember 2003 Hei! Tips ang. TV'n deres: Står det en høytaler veldig nærme? Det kan være årsaken... Magnetfelt og greier. :o Det står faktisk en (stor) høyttaler på hver side av TV'n. Kjekt å vite når den kommer tilbake fra reparasjon. Takk! :D I dag tror jeg at jeg traff en blodåre da jeg satte sprøyta i låret, for det begynte å blø noe volsomt da jeg trakk sprøyta ut igjen. Og jeg som trodde at jeg hadde blitt så flink! :-? Men et lite uhell skal ikke sette meg ut av spill. I dag er det siste arbeidsdag før juleferien! Det skal bli godt å sove lenge, og bare slappe av. Uten om den obligatoriske ryddingen og vaskingen før jul da. Kjøpte aller siste del av julegaven til Killer i går. Han må jo få gave fra kaninen vår også. Kaninen vår har veldig mye penger og god smak. Den sender tekstmeldinger og mail. Til jul i fjor fikk jeg en ring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 19. desember 2003 #143 Del Skrevet 19. desember 2003 He he...Kaninen deres høres ut som han kan være en god kompis av pusen vår God juleferie da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 19. desember 2003 #144 Del Skrevet 19. desember 2003 Vi sendte også TV'n vår til reparasjon når hele skjermen plutselig bel rød, men fikk den tilbake med beskjed om at ingenting var feil på den. Den hadde rett og slett blitt avmagnetisert av høytalerne, så alt de måtte gjøre var å fikse det (og det er en veldig liten operasjon). Så cluet er å flytte høytalerne litt lenger unna TV'n. Nå er det jo ikke sikkert at det er det som er feil til dere, men det kan jo være en årsak. Pusen vår har også vært veldig flink til å kjøpe julepresanger i år! Blant annet noe veldig lekker julepynt som den skal gi til hunden til svigerinnen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 21. desember 2003 #145 Del Skrevet 21. desember 2003 Ha en riktig god juleferie Zianta - bare 4 dager igjen til jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 21. desember 2003 #146 Del Skrevet 21. desember 2003 Takk for julehilsen i dagboken min, ha en riktig god jul og et godt nytt, fruktbart år til deg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 21. desember 2003 #147 Del Skrevet 21. desember 2003 Takk for hilsen i dagboka mi alltid koselig det!! Nå håper vi at år 2004 blir et kjempebefruktet år så starten på den BLÅ BØLGEN starter du ØNSKER DEG EN GOD JUL OG ET ENDA BEDRE NYTT ÅR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 21. desember 2003 Forfatter #148 Del Skrevet 21. desember 2003 Takk for julehilsenene! :D Nå har jeg akkurat kommet hjem fra kino etter å ha sett Ringenes Herre 3 - Atter en konge. Filmen varer nesten i 3 1/2 time, men det skjer så mye at den virker mye kortete. Absolutt å anbefale! Jeg har lyst på sånne alve ører, syntes det er så kult. Legolas (Orlando Bloom) er den nye store helten både i Ringenes Herre og Pirats of the Caribbian. *Sukk* :oops: Nei, nå må jeg gå og legge meg. En ny dag med rydding og rengjøring før resten av julepynten kommer frem ligger forran meg i morgen. GOD JUL & GODT NYTT ÅR TIL ALLE HER PÅ KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 22. desember 2003 #149 Del Skrevet 22. desember 2003 *god jul og godt nyttår* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 22. desember 2003 #150 Del Skrevet 22. desember 2003 God jul! Krysser fingrene for at du har hatt din siste mens på leeeenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 24. desember 2003 Forfatter #151 Del Skrevet 24. desember 2003 Takk for alle hilsenene og God Jul til dere også. Nå har jeg vært og delt ut julegavene til venner og nabo. Snart skal jeg hoppe i dusjen før jeg styker skjorten til Killer. Vi skal feire julen hos mine foreldre i år. Det blir koselig, alle (gjenlevende) besteforeldre kommer og broren min med vesle tantejenta. I morgen skal vi til Killers søster og spise middag der. Vi overnatter til fredag, spiser frokost og reiser hjem igjen. På kvelden skal vi til naboen. Lørdag kommer det et venne par på middag og de skal overnatte tiil søndag. *phuh* Nesten ikke tid til å slappe av. Har heldig vis fri helt til 1. januar, da må jeg jobbe litt. Så reiser vi til Trondheim for vårt 2. ICSI forsøk. Det skal bli spennede om medisinene har gjort jobben sin denne gangen. Jeg tok den første sprøyten med Gonal-F i dag (375ie), og det er over dobbelt så stor dose i forhold til det jeg fikk sist. Men da hadde jeg jo bare 2 modne egg. Heldigvis har jeg fått "snille" sprøyter, de har en tynn spiss som jeg nesten ikke merker. (I motsetning til de med nedregulering). Så nå er det bare å vente på stikking i eggstokkene. Jeg kjenner jeg er helt sår på fingertuppene. Venninnen min har for en stund siden kjøpt en kjempe legobil til eldste sønnen. Men den er alt for komplisert for han. Så jeg hentet den i går, og skulle bygge den ferdig til i dag (trodde jeg) og han skulle få den i julegave. Det var før jeg så hvor mange deler den har. Jeg tror det er en av de største bilene som man kan kjøpt. Det er 17 poser med deler, sikkert 10.000 til sammen. Jeg holdt på i 3 timer i går kveld, og da har jeg kommet til side 30 i byggemanualen (som har 125 sider). Det må nok bli bursdagsgave i stede. Han har bursdag i februar. Da har jeg hvertfall en sjanse til å bli ferdig. God Jul til alle som titter innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 24. desember 2003 #152 Del Skrevet 24. desember 2003 God jul til deg også Zianta! Håper at dette forsøket ditt skal gi en eller to gledelige nyheter på nyåret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 25. desember 2003 #153 Del Skrevet 25. desember 2003 Litt av en jobb du har tatt på deg ja bygge lego er jo et kapitell for seg selv. Håper dere hadde en koselig julefeiring i går og kansje du fikk mange fine gaver????? Jeg er glad julaften er over for i år saster på en gravid tilstand neste år VIL FORTSATT ØNSKE DEG EN KJEMPE GOD JUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 26. desember 2003 Forfatter #154 Del Skrevet 26. desember 2003 Hva er det som er værre enn å ha omgangssyke. Jo det å være på overnattingsbesøk og få omgangssyke. :veldigsur: Vi var hos søsteren til Killer på julebesøk, og lå over til i dag. Men hvem var det som våknet opp med verdens støtste kvalme. Jo det var meg. Før klokken var 10.30 hadde jeg spydd 3 ganger. Det var bare å komme seg hjem så snart som mulig. Gikk rett i sengen og la meg, men jeg greide ikke å bli varm. Etter en time med varmeflasker i senga så ble jeg endelig varm, men nå holder jeg på å kokeover. Fant ut at jeg har 38,5 i feber. Kiipt! :oops: Håper dette ikke går ut over forsøket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 26. desember 2003 #155 Del Skrevet 26. desember 2003 Uffda,skikkelig kjipt! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 27. desember 2003 #156 Del Skrevet 27. desember 2003 Uff da oppkast er jo siste sort da, håper du snart blir frisk. Satsre på at det ikke går utover forsøket!!!! GOD BEDRING :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 29. desember 2003 Forfatter #157 Del Skrevet 29. desember 2003 Takk for hilsenene Tilde og Pia. Det var heldigvis bare et sånt 24 timers virus. Var helt kaputt hele fredag, men oppkast, kvalme og feber. Men neste dag var det borte. :D Og godt var det, for da fikk vi besøk av noen venner av oss. Jeg lagde helstekt ørret og vi hadde karamellpudding til dessert. *Nam-nam* Det ene venne paret prøver også å få barn. Hun sluttet med pillen i juli, og hun har hatt en SA, men i går fortalte hun (jeg sprte hvordan det gikk)at hun er gravid igjen. Hun er bare så vidt 5 uker på vei, så hun er fremdeles veldig spent på hvordan det vil gå. Hun testet på julaften. Litt av en ekstra julegave å få. :rosasmil: Krysser fingrene og håper på det beste. Hvis det nå skulle lykkes for oss denne gangen, så vil det bare bli 7 uker mellom oss. Hadde vært koselig om vi kunne gå der med stor mage sammen. Lille gullet som vi er fadder til har bursdag i morgen. Da blir han 1 år. Vi har kjøpt en bil som lager litt lyd, og som kan gå av seg selv hvis man trykker på sjåføren. Alt med hjul på er in hos han for tiden, så den faller forhåpentligvis i smak. Prøvde å legge meg for en time siden, men jeg er ikke trøtt og får ikke sove. Normalt burde jeg ha sovet i 4 timer allerede, men ikke i dag. Har sikkert passert grensen for trøtthet, og er nå egentlig overtrøtt. Når troll mor har lagt sine 11 små troll..... Prøver å synge meg selv i søvn her.. hi-hi.. Nå får vi se om sengen vil godta at jeg ligger der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 30. desember 2003 #158 Del Skrevet 30. desember 2003 GODT NYTTÅR LA DET BLI ET BLÅTT ÅR Lykke til i Trondheim og god tur, hold oss oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 31. desember 2003 #159 Del Skrevet 31. desember 2003 Stiller meg bak det Pia sier her: Godt blått nytt år! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 31. desember 2003 #160 Del Skrevet 31. desember 2003 Velkommen tilbake til Trondheim 1.januar! Selv om du ikke liker snø, så er Trondheim en veldig mye penere by med et hvitt melisdryss over seg enn regntunge skyer... Håper dere lykkes denne gangen! Tvi-tvi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå