Gå til innhold

Slettet.


Pepe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan jo begynne å drikke f.eks Biola, eller ta IdoForm for å stabilisere magen igjen. Den siste er kanskje det som går kjappest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vil bare komme med et lite tilleggstips til Idoform og Biola. Jeg slet med et magevirus for ti år siden, var kvalm og uggen i over et halvt år, og prøvde ALT for å bli kvitt det. det som funket for meg til slutt var et pulver fra apoteket som heter Vi-Siblim, ligner litt på litt grovt mel som kan blandes ut med yougurt f. eks (smaker helt greit).

Og da roet magen seg etter én dag. Nå er jo dette som sagt ti år siden, men jeg har sett at de selger det på apoteket enda, ved kosttilskuddene. Og jeg bruker det fortsatt når jeg en gang i året har omgangssyke el ligenende, og det funker hver gang. Er verdt forsøket kanskje?:)

Riktig god bedring i hvart fall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt det du spør om, men husk å kjøp kondomer ;) I praksis er du trolig ikke på p-piller for øyeblikket, så den sjansen er ugrei om dere ikke er inneforstått med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt det du spør om, men husk å kjøp kondomer ;) I praksis er du trolig ikke på p-piller for øyeblikket, så den sjansen er ugrei om dere ikke er inneforstått med det.

Ikke dumt!

Jeg ville tatt meg en tur til legen for en sjekk, bare for å være på den sikre siden om jeg var TS mtp. oppkasten, det er ikke bra å gå rundt å gjøre over så lang tid. Ellers er jeg enig med innlegg over ang. Biola og Idoform.

Endret av Lotte28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men den andre lite fristende biten av magesjau har vært rimelig vedvarende. (Får meg ikke til å skrive det, satser på dere skjønner hva jeg mener :laugh: )

For dette, om det er "rennende" så anbefaler jeg også at du tar Idoform. Finnes ulike typer på apoteket, men 4 tabletter med denne hjelper! :

http://www.idoform.no/Velkommen/IDOFORM--CLASSIC

Når du har fått dette under kontroll kan de kanskje anbefale noen av de andre Idoformene til å ta daglig for å regulere magen din litt tilbake til normalen. Denne kanskje:

http://www.idoform.no/Velkommen/IDOFORM--BALANCE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...