Gå til innhold

Puppene er borte


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Har ufrivillig gått ned 7 kg. Jeg hadde litt å gå på, så er ikke direkte mager nå heller. Men puppene mine forsvant. Og selvtilliten er på bånn. Er det noe jeg kan gjøre for å "bygge" opp igjen puppene mine? Spise proteiner? vil de komme tilbake om jeg går opp i vekt igjen? Litt dumme sp.mål men sikkert ikke bare meg som har opplevd det... Er hvertfall glad for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_sitron_*

Dette lurer jeg også på! Jeg er ikke i akkurat samme situasjon men.. Jeg slutta på p-piller og begynte å trene, og puppene mine forsvinner! Og jeg føler med deg for å si det sånn :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryster består av brystvev (melkekjertler) og fett. Når du går ned er det hos mange fettet i puppene som smelter først. Inkludert hos meg. *slipspupper*

Det eneste du kan gjøre er å trene musklene litt, altså brystmuskelen. Det vil ofte gi et pyttlite løft. Eller legge på deg igjen. Evnt legge inn silikon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ufrivillig gått ned 7 kg. Jeg hadde litt å gå på, så er ikke direkte mager nå heller. Men puppene mine forsvant. Og selvtilliten er på bånn. Er det noe jeg kan gjøre for å "bygge" opp igjen puppene mine? Spise proteiner? vil de komme tilbake om jeg går opp i vekt igjen? Litt dumme sp.mål men sikkert ikke bare meg som har opplevd det... Er hvertfall glad for svar.

Å spise proteiner hjelper ikke, siden puppene består av kjertelvev og fettvev. Kjertelvevet har du formodentlig fremdeles, fettvevet har blitt borte. Det er slik for mange kvinner at det fettet de mister mest av når de går ned er det i brystene, du er tydeligvis en av dem. For å få dem tilbake må du nok legge på deg mer fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Protiner kan hjlpe ja. De er kroppens byggklosser og virker ved å påvirke kjertelvev og fettvev siden disse er avhengig av byggemerteriale, altså proteiner for å eksistere. Jeg ville prøvd å lagt på meg litt samt ta proteindrikk morgen og kveld.

Verdt et forsøk! Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ufrivillig gått ned 7 kg. Jeg hadde litt å gå på, så er ikke direkte mager nå heller. Men puppene mine forsvant. Og selvtilliten er på bånn. Er det noe jeg kan gjøre for å "bygge" opp igjen puppene mine? Spise proteiner? vil de komme tilbake om jeg går opp i vekt igjen? Litt dumme sp.mål men sikkert ikke bare meg som har opplevd det... Er hvertfall glad for svar.

Ta silikon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådsatarter her.

Tusen takk for svar alle :-)

Nei puppene er ikke helt borte, men nesten. Jeg har alltid vært

misfornøyd med kroppen min, bortsett fra puppene. De har jeg vært glad i, så derfor er det ekstra ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde aldri tatt silikon. Hva skal man tukle med kroppen etter?

jeg er i mot silikon, for jeg skjønner ikke vits med å ta det, man bare tukler med kropen da. Hvorfor ikke godta dem slik dem er? Dyrt er det vel også, spar heller penger og kjøp deg noe dyrt du vil ha eller spar til en litt dyr reise.

Uansett hvordan du ser ut både her og der, så er DU helt UNIK :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venninnen min slet også med det der for noen år siden.

Hun brukte tidigere 80C, men plutselig var det ingenting der.

Hun kunne ikke engang bruke barne-bh for de ble for store.

legene visste ikke hva som skjedde, hun tok div tester, og endte opp med å ta silikon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...