Gjest Gjest_Sandra_* Skrevet 6. februar 2010 #1 Del Skrevet 6. februar 2010 Eksen min kalte meg flukse. Hva betyr det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 6. februar 2010 #2 Del Skrevet 6. februar 2010 Kanskje ein rar oversetting fra "floozy"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 6. februar 2010 #3 Del Skrevet 6. februar 2010 Eksen min kalte meg flukse. Hva betyr det? Mulig han mente flokse: flokseI -n el. floksa, -r ( fam.) pike, kvinne som flokser Etym.: avl. av flokse II Send en kommentar til denne artikkelen. flokseII -et; -ing ( fam.) fjase og flørte snart med den ene og snart med den andre Etym.: besl. med fly III Send en kommentar til denne artikkelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Sandra_* Skrevet 6. februar 2010 #4 Del Skrevet 6. februar 2010 Har googla og fant mye rart, men forsto det som at det var fille, eller løs... Ja, var jo ikke forventa noe annet, han kalte meg også satans verk. Sjarmerende. Rart det ble slutt? Nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 6. februar 2010 #5 Del Skrevet 6. februar 2010 Ei flukse er ikke akkurat noen hedersbetegnelse, dessverre. Min gamle mor brukte alltid det ordet hvis det var noen damer hun mente var litt løse på tråden eller som sprang fra den ene mannen til den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Sandra_* Skrevet 7. februar 2010 #6 Del Skrevet 7. februar 2010 Rart han kalte meg dette når han har drevet på med fem andre damer mens jeg gikk høygravid og var kun med han. Men - heller flukse enn å være sosiopat som han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annamaria8 Skrevet 8. februar 2010 #7 Del Skrevet 8. februar 2010 Rart han kalte meg dette når han har drevet på med fem andre damer mens jeg gikk høygravid og var kun med han. Men - heller flukse enn å være sosiopat som han. Ikkje bry deg! Det er bare menns hersketeknikk overfor kvinner. Dei prøver å nedverdige oss ved å såre og vanære oss. Utan rot i røynda, sjølvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå