Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

At du misliker sterkt et menneske du ikke kjenner personlig, sier jo mest om deg. Når man misliker en person sterkt, er det ofte at denne personen representerer sider av din personlighet som du fornekter. Dette er et kjent fenomen fra psykologien. Så du bør kanskje gå litt i deg selv her. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
At du misliker sterkt et menneske du ikke kjenner personlig, sier jo mest om deg. Når man misliker en person sterkt, er det ofte at denne personen representerer sider av din personlighet som du fornekter. Dette er et kjent fenomen fra psykologien. Så du bør kanskje gå litt i deg selv her. ;)

så kjekt med gjester som leker psykolog :)

Skrevet

en person som ikke vil at pressen skal ta bilde av barnet,men tar det med på offentlige tilsettninger,enda barnet igrunn ikke har noe der å gjøre. dobbelmoral

En person som har en historie med sykmeldinger etter fulgt av ferie for å hente krefter igjen.

En person som fornekter sin fortid.Alle har en fortid,og fortiden er den som er med å forme oss..slik vi hele tiden er i forandring,

en person som virker uintresert i det den person holder på med.

En person som bruker hjemmesiden for å klage på media på et annet familiemedlem

Person er sikkert ok,men jeg har ikke møtt personen (heldigvis)

men det er mitt inntrykk av personen.

Skrevet
Jeg også :)

Hun har jo slett ikke prøvd å fornekte sin fortid, tvert imot. Og hun virker absolutt som hun bryr seg, se bare på aidssaken for å nevne noe. Hun har vokst veldig i rollen siden hun satt og vred seg i stolen på den første pressekonferansen.

TS virker fryktelig bitter. Jeg føler meg litt hensatt til jentegarderoben på ungdomsskolen når jeg ser "nå starter jeg et personangrep og ser hvor lenge det får stå".

så kjekt for deg da at du liker henne..kritiser da ikke deg for det :)

Skrevet
en person som ikke vil at pressen skal ta bilde av barnet,men tar det med på offentlige tilsettninger,enda barnet igrunn ikke har noe der å gjøre. dobbelmoral

En person som har en historie med sykmeldinger etter fulgt av ferie for å hente krefter igjen.

En person som fornekter sin fortid.Alle har en fortid,og fortiden er den som er med å forme oss..slik vi hele tiden er i forandring,

Ærlig talt, må si jeg har et mye verre inntrykk av deg som person enn jeg har om Mette Marit. Hva vet vel du om helsen hennes? Skal hun ikke få lov til å bli sykmeldt om hun blir dårlig? Fordi hun er en del av kongefamilien?

Og at hun ikke bretter ut livet sitt for alt vi har av media her i landet, har jeg stor forståelse for. Det betyr ikke at hun fornekter den.

Til å være så anti, virker det som du har ganske god oversikt over hva hun gjør og ikke gjør i livet sitt. Kanskje du skal fokusere litt mindre på hva alle andre gjør, og heller konsentrere deg om deg selv og dine?

Er ikke så veldig interessert i Mette Marit selv, men synes hun gjør en god jobb det jeg ser av henne ihvertfall.

Skrevet
Ærlig talt, må si jeg har et mye verre inntrykk av deg som person enn jeg har om Mette Marit. Hva vet vel du om helsen hennes? Skal hun ikke få lov til å bli sykmeldt om hun blir dårlig? Fordi hun er en del av kongefamilien?

Og at hun ikke bretter ut livet sitt for alt vi har av media her i landet, har jeg stor forståelse for. Det betyr ikke at hun fornekter den.

Til å være så anti, virker det som du har ganske god oversikt over hva hun gjør og ikke gjør i livet sitt. Kanskje du skal fokusere litt mindre på hva alle andre gjør, og heller konsentrere deg om deg selv og dine?

Er ikke så veldig interessert i Mette Marit selv, men synes hun gjør en god jobb det jeg ser av henne ihvertfall.

oi så jeg bry meg om hva en gjest mener om meg

men jeg kan ikke se i det innlegget du referer til at jeg har nevnt mette marit??

Skrevet

men jeg kan ikke se i det innlegget du referer til at jeg har nevnt mette marit??

Hadde det vært annerledes om det hadde kommet fra en registrert bruker? Om jeg lager meg en bruker, skriver det samme innlegget, så ville du ha brydd deg?

Er det ikke Mette Marit tråden handler om da?!? Regner jo med at det er henne du skriver om da, ikke en helt annen person.

Skjønner ikke hvorfor du gidder å henge deg opp i henne, og lage en hel tråd bare for å slenge dritt om henne. Og du kunne jo ha svart på innlegget mitt istedenfor å bare si at du ikke bryr deg om meg...

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
dette er bare en test om å se hvor lenge denne tråden blir stående før den blir slettet...for kritiserer jo mette-marit..og som jeg har sett så blir de slettet...

og bare for å sagt det..jeg liker IKKE mette marit

Nei jeg leser ikke se og hør lengre,og jeg står og blar gjennom bladene i butikken før jeg skal kjøpe blad,jeg kjøper ikke blader der hun er av bildet..orker ikke å få dagen ødelagt

Jeg liker heller ikke Mette Mareritt som kronprinsesse. Det er et hån mot det norske folk. Hadde hun vært anonym alenemor og sosialstøttemottaker (som hun jo var) på Tveita eller noe sånt, hadde vi jo aldri hørt om henne, og dermed ikke hatt noe like/ikke like-forhold til henne.

Norges neste dronning! Takke f...

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Det er vel ganske mange som kjenner Mette Mareritt veldig "personlig" fra før i tiden.

Skrevet

Jeg kjenner folk som engang kjente MM litt, og har *kremt*...hørt litt av hvert om henne. Men likevel liker jeg henne ganske godt. Hun har vokst i rollen som kronprinsesse, og fører seg bra, synes jeg. På sett og vis kan fortiden hennes ha bidratt til at hun har fått litt mer forståelse for "mannen i gata", enn mange andre kongelige som er født med sølvskje i munnen.

Svigerinnen Märtha synes jeg imidlertid har blitt litt av en klovn de siste årene. Hun virker i og for seg ganske likendes på sitt vis, men hun har tatt litt for mye av med dette engleprosjektet sitt, etter min mening. Noen ganger lurer jeg på om det har tippet litt for henne... :ler:

Skrevet

Jeg mener å huske at ett av dine ankepunkter mot Mette Marit var "hun bryr seg ikke" :)

Skrevet

HAHAHAHAHAHAHAHAHHHAA!! Utrolig hva folk bruker tiden sin på.

Denne "Nope" brukeren har VIRKELIG fritidsproblemer. Huff, er så glad at ikke alle er like. Liker i hvertfall Mette Marit mye mer enn personer som ikke har annet liv enn å slenge dritt om andre.

Begynner jammen å lure på om jeg har litt fritidsproblemer selv.. Som i hele tatt gadd og lese denne tråden, OG skriver et innlegg...!

Skrevet

Jeg har ikke noe imot Mette-Marit bortsett fra den lute kroppsholdningen hennes. Hun er forøvrig prikk likk Kronprinsen...flere som har lagt merke til det ? :gjeiper:

Skrevet

Jeg har ikke noe til overs for noen i Kongehuset. Synes hele greia er oppskrytt, i grunn. Hva er vitsen med "blått blod" når det stadig utvannes? Kall meg gammeldags, tradisjonell, men sånn tenker jeg altså.

Jeg er vel en av dem som synes at MM virker veldig "kunstig". Jada, hun har barnetekke, men jeg har ikke hørt noen uttalelser som jeg vil kalle reflekterte. Jeg stiller også spørsmål ved disse studiene hennes, og hva som er bakgrunnen for at hun har kommet inn på dem. Om hun er kompetent nok, rett og slett. Ledelsesstudiet som hun søkte på ved BI har jo ganske høye inntakskrav.

Skrevet
Jeg stiller også spørsmål ved disse studiene hennes, og hva som er bakgrunnen for at hun har kommet inn på dem. Om hun er kompetent nok, rett og slett. Ledelsesstudiet som hun søkte på ved BI har jo ganske høye inntakskrav.

Ja ,jeg er helt enig. Da hun ble tatt opp som aspirant i Norad ble jo "undringskompetanse og evnen til å se fordomsfritt" anført som hennes fremste kompetanse. Er det mulig? Undringskompetanse? Kunne de ikke heller si rett ut at hun utdanningsmessig var et blankt ark og dum som et brød?

jeg synes det er svært liten sammenheng mellom det hun sier og det hun faktisk gjør. Hun er høy beskytter for Norsk Designråd, men ser man henne ofte i norsk design? Nei, hun viser seg for det meste i haute couture fra overbetalte, italienske designere.

Skrevet

For å ta det siste først, så REGNER JEG MED at når du starter en tråd om Mette Marit, så er det HENNE du snakker om i tråden, noe annet ville bare vært ufattelig tåpelig! Så jeg tar det faktisk for gitt at du i dine innlegg snakker om henne.

Kan du vise til hvor Mette Marit har forklart at hun ikke ønsker at pressen skal ta bilde av barnet hennes?

Og dersom hun ikke ALLTID er positiv til at barna blir fotografert, så KAN det jo være grunner du og jeg ikke kjenner til, som gjør at hun tok med barnet likevel.

Eller mener du her å si at Mette Marit SIER at hun ikke vil ha barna på trykk ,men likevel presser dem opp i kameraene?

Det er ganske mange som har slitt med gjentagende sykemeldinger her i landet, dersom man har vært syk lenge og trenger å hente seg inn etter en sykdomsperiode, vil du da si at det er bedre å ta en lenger sykemelding for å hente seg inn, en det er å ta ferie man har jobbet inn, slik at man får krefter til å sette igang igjen?

Eller mener du rett og slett at Mette Marit ikke skal ha samme goder som en hvilken som helst annen person i norge?

En person som fornekter sin fortid.Alle har en fortid,og fortiden er den som er med å forme oss..slik vi hele tiden er i forandring

Hvor har hun fornektet sin fortid?

Det å ikke brette ut om sin fortid ijgen og igjen, til gud og hver mann, betyr i min verden IKKE at man fornekter den. Jeg kjenner faktisk ganske mange som ikke har noe stort behov for å fortelle alle i sin omgangskrets engang, om hele og alt av sin fortid. Ikke fordi de skammer seg, men fordi de ikke ser behovet for å fortelle alt.

Hvordan da? Kan du utdype den litt?

Jeg følger ikke nevneverdig med på kongefamilien, men jeg har aldri tenkt at MM virker noe mindre interessert en noen andre.

hvilken hjemmeside? Har MM en offentlig og privat hjemmeside der hun tømmer ut sine klager? og siden hun tydeligvis har det, kan du ikke legge link da?

Så ALT du til nå har nevnt, vet du på grunnlag av hva du har lest i media, hørt fra sladderpressen og synset deg til selv da eller?

Mitt inntrykk er at man har lite spenning i sitt eget liv, når man har behov for å bry seg så mye om andres.

Hva har det å si hvem som svarer deg? Jeg regner ikke med at du bryr deg nevneverdig mye mer om hva jeg mener om dine innlegg og det inntrykket du gir av deg selv, til tross for at jeg verken er Mette Marit eller gjest. Så egentlig bryr du deg ikke noe særlig, gjør du vel?

Skrevet
Hva har det å si hvem som svarer deg? Jeg regner ikke med at du bryr deg nevneverdig mye mer om hva jeg mener om dine innlegg og det inntrykket du gir av deg selv, til tross for at jeg verken er Mette Marit eller gjest. Så egentlig bryr du deg ikke noe særlig, gjør du vel?

Hun bryr seg tydeligvis noe voldsomt om MM da... :fnise:

Skrevet

This has got a little crazy about it, don't ya think?

Men for å bli litt involvert jeg også: :roll:

heller Mette-Marit enn Martha anyday! Hun har i alle fall litt verdighet...

Skrevet
Hun bryr seg tydeligvis noe voldsomt om MM da... :fnise:

:fnise: sant, godt man har NOE å bry seg om.

heller Mette-Marit enn Martha anyday! Hun har i alle fall litt verdighet...

Sier meg faktisk enig her, MM kan være så kjedelig hun vil, og jeg kan være så imot kongehuset som jeg vil, men hun har kommet seg videre fra sine "nykker" og rariteter, og viser en oppførsel idag som er presentabel ut av norge også. Vet ikke helt hvor seriøst Martha ville blitt tatt med sine engler og ting. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...