Gå til innhold

Jeg liker ikke mette marit

Fremhevede innlegg

Skrevet

Innlegget er redigert iht reglene.

Mette Forumansvarlig

Videoannonse
Annonse
Gjest kenneth
Skrevet

Trådstarter skal ha ros for at hun klarer å hoste opp 5 stk. trynefaktormerkelapper. Det er ikke mange som klarer det.

Det hadde jo vært kjekt om hun kunne begrunne dine strekpunkter.

For min del synes jeg MM bare er kledelig kjedelig - noe de fleste kongelige er. Når intervjueren spør "Og hva synes kronprinsessen om...", så vet du hva du får.

Plages man av MM, er det jo bare å kutte ned på Se og hør-forbruket.

Skrevet

Hm, liker i grunnen bedre MM enn svigermora!

Skrevet (endret)

Du er ikke den eneste! ;)

Endret av KinderMaxi
Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Ingen kommentar. :kaffekopp:

Gjest Gjest_annema_*
Skrevet

Og jeg ikke slike trådstartere.. Tåpelig.. Har du ikke annet å bruke tiden på?

Skrevet (endret)

Og hva er debatten? Eller er dette kun standpunkter som du har lyst å vise oss?

Endret av Mette
Skrevet

dette er bare en test om å se hvor lenge denne tråden blir stående før den blir slettet...for kritiserer jo mette-marit..og som jeg har sett så blir de slettet...

og bare for å sagt det..jeg liker IKKE mette marit

Nei jeg leser ikke se og hør lengre,og jeg står og blar gjennom bladene i butikken før jeg skal kjøpe blad,jeg kjøper ikke blader der hun er av bildet..orker ikke å få dagen ødelagt

Skrevet

Jeg leste " jeg liker ikke å mette marit"

Hoho

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Tråder som startes utelukkende som personangrep på enkeltmennesker vil jeg tro slettes med god grunn. Ville du likt det om noen startet en slik tråd om deg?

KJENNER du Mette-Marit? Så du kan uttale deg med slik skråsikkerhet om hennes personlige egenskaper?

Kutte ned på Se-Og-Rør forbruket er utvilsomt en god ide.

Skrevet

Når har hun benektet sin fortid?? Hun har bedt media om å la fortiden hennes ligge.. Men ikke benektet noe.. Syns det er veldig positivt at ei jente med den fortiden kan vise at hun kan endre seg, og bli et godt menneske. Som betyr og gjør mye godt for mange mennesker! Syns Mette Marit er tøff jeg.. :) Tåpelig tråd, egentlig...

Skrevet
Tråder som startes utelukkende som personangrep på enkeltmennesker vil jeg tro slettes med god grunn. Ville du likt det om noen startet en slik tråd om deg?

KJENNER du Mette-Marit? Så du kan uttale deg med slik skråsikkerhet om hennes personlige egenskaper?

Kutte ned på Se-Og-Rør forbruket er utvilsomt en god ide.

Signerer denne! Media som fremstillig av kongelige/kjendiser er neppe den reelle alltid...

Skrevet

Tråden er redigert litt. Kontruktiv kritikk er ok, men det er ikke ok å bare liste opp en haug med punkter uten å begrunne hvorfor. Det er heller ikke vits å teste oss, vi har regler å følge her inne og moderer etter det.

Skrevet

Jeg synes i alle fall at Mette Marit har røsket litt opp i kongefamilien. Det er godt å se at kongefamilien ikke er en flokk perfekte mennesker som aldri har gjort noe galt. Dessuten viser hun at det går an å komme seg ut av vanskelige perioder i livet. Hun virker å være en person som bryr seg.

Sonja derimot virker noe mer stiv. Veldig "pen" og skikkelig. Da er det flott å se at neste generasjon som sagt, kan røske litt opp i det hele, og gi kongefamilien en litt annen stil.

Skrevet

Tja... svenskekongen er betraktelig verre :P

Skrevet

Mette Marit har nå iallefall klart å bevise at historien om Askepott kan bli sann.

At du og jeg kan bli prinsesser, bare vi er på rett sted til rett tid og er single (og interesserte i disse tørre prinsene da) :fnise:

Skrevet
Jeg liker Mette Marit!

Jeg også :)

Hun har jo slett ikke prøvd å fornekte sin fortid, tvert imot. Og hun virker absolutt som hun bryr seg, se bare på aidssaken for å nevne noe. Hun har vokst veldig i rollen siden hun satt og vred seg i stolen på den første pressekonferansen.

TS virker fryktelig bitter. Jeg føler meg litt hensatt til jentegarderoben på ungdomsskolen når jeg ser "nå starter jeg et personangrep og ser hvor lenge det får stå".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...