Gå til innhold

Erotisk chatting.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har dere prøvd det?

Jeg har prøvd det - er jeg en taper da?

Ble til og med våt og kåt jeg....... av den råe, direkte praten.....wow..... icon_redface.gif

Det som også bidro til å gjøre meg kåt var "de indre bildene" jeg dannet meg av det som skjedde.

Har vært inne på eros-chatten 5-6 ganger.

Har ikke tilgang til sex daglig ..... så det er mulig jeg søker etter en "erstatning" for det...... har jo ønsker og behov jeg også! icon_redface.gif

Få høre meningene deres da. icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Nei du er ingen taper, hvorfor skulle du være det?

Nettsex kan aldri erstatte "real life sex" så de som hadde tenke til å komme med noe i den duren kan nå droppe en slik kommentar, for det vet vi alle.

Nettsex kan være veldig spennende om den personen man har det med tenker noenlunde likts som en selv gjør og sier de riktige tingene som får ens egen fantasi til å løpe, da begynner man å seg "bilder" av seg selv i situasjonen.

Mange liker å lese en erotisk novelle og blir kåt av det. Nettsex kan sammenliknes med dette, forskjellen er at her er man bare med å skriver novellen selv.

Klart man kan bli kåt og at det ikke er noe unormalt når man utveksler slike tanker med andre. Alle har en fantasi som man kan sette i seving når man føler for det, og det at man kan fortelle om og dele dene fantasien med en annen person mens man er annonym er spennende.

Denne spenningen blir ikke akkurat mindre når tilbakemeldingen fra den andre er at "wow" dette tenner meg også.

Kos deg du, med deg selv og med nettsexen til muligheten for ordentlig sex dukker opp.

Hilsen en annonym fast bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke noe for meg!

Jeg synes det er ekkelt å tenke på hvem som kan være i andre enden. Det kan være naboen, en psykopat eller niesen din for den saks skyld!

Ja det skal være anonymt, men tenk om vedkommende finner ut hvem du er (det er faktisk mulig for datafriker)

Huff, jeg synes det er ekkelt. Jeg kjenner faktisk noen som har blitt plaget på den måten...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er da ikke en taper fordi du har nettsex! Jeg liker nettsex selv, men har nå kjæreste, og da synes jeg det grenser til utroskap å ha nettsex. Så derfor er jeg "avholdende" på det punktet... Som du sa, det er bildene i hodet som blir spennende. Nettopp det at man ikke vet hvem den andre er, gjør at fantasien får fritt spillerom. Kos deg, du!

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du liker det, så er det jo bare å kjøre på.

Jeg tenner ikke selv av å vite at jeg kanskje utleverer meg til naboen på 55, men hver sin lyst.

Og hvordan i alle dager klarer du å komme utenom de som åpner med "kåt?" og følger opp med "er du jomfru?"?

Eller er det disse du chatter med?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg hadde en kjempehyggelig og deilig opplevelse selv jeg, med nettsex; senest i dag!!!

Jeg er gift, og mannen min gjør dette også, noen ganger chatter vi sammen. det setter en skikkelig piff på sexlivet, og for meg spiller det ingen rolle hvem som skjuler seg bar nicket; om kjemien stemmer, er det vel likegyldig hvem og hvordan denne personen ser ut eller er?? Har ikke tenkt til å møte dem allikevel, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er på den type chatt sjøl jeg..... av og til.

Er ingen erstatning for sex IRL......men det er ikke alle som har mulighet for sex......så hvorfor ikke "gjøre det som er mulig".

Likte det svaret som ble gitt først.... at erotisk chatting på en måte er som å lese en erotisk novelle....bare at du skriver novellen sjøl..... icon_smile.gif

Greit nok at ikke alle synes den type chatting er OK......men vær så snill, ikke fordøm de som synes det er OK da..... respekter andres ønsker og meninger.

Hilsen meg. icon_redface.gif

(som egentlig er reg. på KG)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Anonymous

hei jeg er en gift kvinne som har hatt nettsex flere ganger. Jeg synes det piffer opp litt i hverdagen. Det er jo så uforpliktende, og så utrolig opphissende. Min mann vet ikke at jeg har sex på nett, men det kommer jo også ham tilgode. Jeg oppfordrer flere til å ha nettsex. Det er ikke utroskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Gemini

On 2002-05-07 14:05, anonym wrote:

hei  jeg er en gift kvinne som har hatt nettsex flere ganger. Jeg synes det piffer opp litt i hverdagen. Det er jo så uforpliktende, og så utrolig opphissende. Min mann vet ikke at jeg har sex på nett, men det kommer jo også ham tilgode. Jeg oppfordrer flere til å ha nettsex. Det er ikke utroskap.

Jeg er litt uenig i at det ikke er utroskap jeg... iallefall om man holder det skjult for sin kjære. Men det er bare min mening da.. Denne typen sex frister meg ikke og jeg tror heller ikke jeg hadde tydd til den om jeg hadde vært singel.

Vi er alle forskjellige, og selv om jeg ikke synes noe om nettsex selv så ser jeg selvfølgelig ikke på deg ,anonym som opprinnelig startet dette innlegget, som en taper.

Sier som politimester Bastian jeg;

"Man skal ikke skade andre man skal være grei og snill, og forøvrig kan man gjøre hva man vil!"

Kos deg du icon_wink.gif

Klem fra meg12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gift, og av den grunn ligger jeg unna dette, selv om det høres veldig spennende ut.... For MEG hadde det vært en form for utroskap.

Men hvis begge partene er enige om at det er tillatt, er det jo helt greit. Og jeg hadde sikkert vært innom disse stedene hvis jeg hadde vært single. Synes ikke det er noe forkastelig i det hele tatt.

Men - som gift har jeg jo en annen fordel: Sex IRL icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...