Gå til innhold

Magesmerter


Fremhevede innlegg

Skrevet

Har i en tid nå hatt vondt i magen, på venstre side. Smertene er som regel rett under brystet. Det kjennes ut som murringer og jeg kjenner at det "skjer noe" som en bevegelse i magen. Vanskelig å forklare. Er det noen som vet hva dette kan være? Har lagt på meg en del i det siste (spesielt over magen). Kan det skyldes dette? Jeg skal til lege i løpet av uken, men greit å høre med dere likevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du endret kostholdet ditt i det siste også, da kanskje? Kan det være en reaksjon i tarmen?

Har en venninne som får vondt i siden etter at hun har spist, og da bøyer hun seg liksom litt sammen, så går det visst fort over. Hun mener det er en sving i tarmene som verker. Aner ikke hva dette skal komme av, men du er kanskje ikke alene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...