Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Har i en tid nå hatt vondt i magen, på venstre side. Smertene er som regel rett under brystet. Det kjennes ut som murringer og jeg kjenner at det "skjer noe" som en bevegelse i magen. Vanskelig å forklare. Er det noen som vet hva dette kan være? Har lagt på meg en del i det siste (spesielt over magen). Kan det skyldes dette? Jeg skal til lege i løpet av uken, men greit å høre med dere likevel.
tineline Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Har du endret kostholdet ditt i det siste også, da kanskje? Kan det være en reaksjon i tarmen? Har en venninne som får vondt i siden etter at hun har spist, og da bøyer hun seg liksom litt sammen, så går det visst fort over. Hun mener det er en sving i tarmene som verker. Aner ikke hva dette skal komme av, men du er kanskje ikke alene!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå