MonThe Skrevet 30. mars 2010 #23 Skrevet 30. mars 2010 Anemone, jeg skal ha samme kjolen som deg! (Tusen takk for gode råd ang. størrelse, jeg fulgte rådet, og hjertet og bestilte den i dag!
MonThe Skrevet 30. mars 2010 #25 Skrevet 30. mars 2010 (endret) Den absolutte drømmekjole!!:D Endret 10. april 2010 av MonThe
Rødtoppen86 Skrevet 1. april 2010 #26 Skrevet 1. april 2010 Elsker kjolene til Maggie Sottero Har funnet ut at det er en slik jeg må ha neste sommer når jeg gifter meg Nydelige kjoler alle sammen. Bare et lite spørsmål: Hva ligger de på i pris ny?
LindaM Skrevet 1. april 2010 #27 Skrevet 1. april 2010 (endret) Elsker kjolene til Maggie Sottero Har funnet ut at det er en slik jeg må ha neste sommer når jeg gifter meg Nydelige kjoler alle sammen. Bare et lite spørsmål: Hva ligger de på i pris ny? Jeg betalte 12900,- for min Maggie-kjole. Ny fra brudesalong. Mye penger, men verdt hver krone! Endret 1. april 2010 av LindaM
Rødtoppen86 Skrevet 1. april 2010 #28 Skrevet 1. april 2010 Tusen takk for svar :D Gleder meg til å dra innom en brudesalong og prøve. Er det slik at kjolene har innebygd korsett og underskjørt og slikt følger med?
MonThe Skrevet 10. april 2010 #29 Skrevet 10. april 2010 Min Maggiekjole hadde innebygd korsett, og i tillegg gjør snøringen i ryggen slik at den sitter som støpt!:D Underskjørt fulgte ikke med på min kjole, det må jeg kjøpe utenom.. Lykke til med kjoleprøving!:D
Anglofil Skrevet 11. april 2010 #30 Skrevet 11. april 2010 Kjempenydelig! Har også valgt en kjole fra Maggie Sottero, nemlig denne. Mvh Yvonne
LindaM Skrevet 11. april 2010 #31 Skrevet 11. april 2010 Tusen takk for svar :D Gleder meg til å dra innom en brudesalong og prøve. Er det slik at kjolene har innebygd korsett og underskjørt og slikt følger med? Min maggie-kjole har snøring i ryggen, men jeg måtte ha korsett i tillegg for å få kjolen til å sitte perfekt! Er litt spinkel av meg, så måtte bygge opp, for å få kjolen til å sitte pent! Underskjørt og korsett kom i tillegg til prisen. Men som sagt, absolutt verdt det! Har alltid elsket maggie sottero kjolene, så det er en utrolig god følelse å bære en av de kjolene på den store dagen!
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. april 2010 #32 Skrevet 11. april 2010 Endelig kan jeg vise fram min kjole til noen også Her er min "utvalgte". Tenk at man greier å finne en kjole blandt så mange fine, flotte!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå