Gå til innhold

Har funnet kjolen med stor K!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Åh, stilig :)

Takk! Gleder meg :bryllup:

• 1 måned senere...
Skrevet

Anemone, jeg skal ha samme kjolen som deg!:) (Tusen takk for gode råd ang. størrelse, jeg fulgte rådet, og hjertet og bestilte den i dag!:):hjerte::bryllup::hjerte:

Skrevet

Nydelig kjole. Den var bare supernydelig.

Skrevet (endret)

Den absolutte drømmekjole!!:D

Endret av MonThe
Skrevet

Elsker kjolene til Maggie Sottero :) Har funnet ut at det er en slik jeg må ha neste sommer når jeg gifter meg :) Nydelige kjoler alle sammen.

Bare et lite spørsmål: Hva ligger de på i pris ny?

Skrevet (endret)

Elsker kjolene til Maggie Sottero :) Har funnet ut at det er en slik jeg må ha neste sommer når jeg gifter meg :) Nydelige kjoler alle sammen.

Bare et lite spørsmål: Hva ligger de på i pris ny?

Jeg betalte 12900,- for min Maggie-kjole. Ny fra brudesalong. Mye penger, men verdt hver krone! :jepp:

Endret av LindaM
Skrevet

Tusen takk for svar :D Gleder meg til å dra innom en brudesalong og prøve. Er det slik at kjolene har innebygd korsett og underskjørt og slikt følger med?

• 2 uker senere...
Skrevet

Min Maggiekjole hadde innebygd korsett, og i tillegg gjør snøringen i ryggen slik at den sitter som støpt!:D Underskjørt fulgte ikke med på min kjole, det må jeg kjøpe utenom.. Lykke til med kjoleprøving!:D

Skrevet

Kjempenydelig! Har også valgt en kjole fra Maggie Sottero, nemlig denne. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Tusen takk for svar :D Gleder meg til å dra innom en brudesalong og prøve. Er det slik at kjolene har innebygd korsett og underskjørt og slikt følger med?

Min maggie-kjole har snøring i ryggen, men jeg måtte ha korsett i tillegg for å få kjolen til å sitte perfekt! Er litt spinkel av meg, så måtte bygge opp, for å få kjolen til å sitte pent! :)

Underskjørt og korsett kom i tillegg til prisen. Men som sagt, absolutt verdt det! Har alltid elsket maggie sottero kjolene, så det er en utrolig god følelse å bære en av de kjolene på den store dagen!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Endelig kan jeg vise fram min kjole til noen også ;)Her er min "utvalgte".

Tenk at man greier å finne en kjole blandt så mange fine, flotte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...