Gå til innhold

Har funnet kjolen med stor K!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var hos Kristins brudesalong på Lillestrøm på torsdag, og jaggu fant jeg ikke kjole :) Takk og lov så hadde de min størrelse inne. Jeg hadde mistanke om at jeg hadde dårlig tid i forhold til bestilling av visse merker, og det fikk jeg bekrefta da jeg kom dit gitt. Jeg endte opp med en Maggie Sottero kjole, laaangt over budsjettet mitt, men så er jeg så heldig at jeg har en mor og en far som virkelig vil at jeg skal føle meg som en prinsesse den dagen, og det var ingen tvil om at jeg fant kjolen med stor K. Modellen heter Suzanne Vidal: http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?ke...&style=A602

Kjolen er nesten lik denne, men er hvit med sølv. Den kalde sølvfargen mot det hvite kledde meg veldig godt. Kjolen er litt annerledes en det jeg hadde trodd jeg skulle ende opp med. Hadde ikke trodd blonder og "usymmetriske kanter", men er veldig fornøyd og litt mindre stresset *puh* :jepp:

Hva synes dere? Damen i butikken sa denne kjolen var veldig populær,er det noen andre som har hatt/skal ha denne? Jeg har ikke sett noen bruke den før :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes kjolen var helt nyyydelig :) Heldige deg :kose:

Skrevet

Ja, ikke sant :hjerter_rundt: Føler meg veldig heldig :)

Skrevet

FANTASTISK :rope: :rope: :rødme:

( Dumme dumme mannen min, kan du ikke fri snart :kjefte: )

Skrevet

Nydelig kjole! Gratulerer!

Skrevet
FANTASTISK :rope: :rope: :rødme:

( Dumme dumme mannen min, kan du ikke fri snart :kjefte: )

Dumme dumme jenta - fri selv, da vel!

Skrevet

Vakker!! :hjerter:

Den ligner bittelitt på min faktisk. Hvertfall samme båndet under bysten :)

ordentlig prinsessekjole!!

Skrevet

Å, har du bilde av din LindaM? Moro å se hva andre skal ha :)

Skrevet

WOW!!! Utrolig vakker!

Du kommer til å ta pusten fra alle når du går opp kirkegulvet :strix:

Skrevet

Guuud, så fin den var. akkurat slik jeg drømmer om...en smule avindsyk her ja gitt...

vil også gifte meg! =P

Skrevet

Utrolig fin kjole :) Jeg har også endt opp med en Maggie Sottero kjole, er så mange fine å velge mellom!

Skrevet
Den var helt nydelig Linda :biggrin:

Tusen takk! Og i like måte! :)

Skrevet

Den var utrolig nydelig! Gratulerer så mye med valg av kjole! :)

Gjest Gjest_Cilla2010_*
Skrevet

Nydelig kjole, Anemone!!! Min har også en del blonder og hadde heller ikke trodd jeg kom til å ende opp med det!! Men min søster insisterte ;)

Lykke til med den store dagen! Jeg gleder meg!!

Skrevet

Tusen takk :D Moro å høre tilbakemeldinger! Del gjerne deres finstaser med meg :) Moro å se!

Er jo så mye fint, egentlig litt dumt at man ikke får prøvd flere brudekjoler.. Nå er det over...

Skrevet
Her er mitt antrekk! :) Jeg skal være 50-tallsbrud!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...