Anemone_ Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Var hos Kristins brudesalong på Lillestrøm på torsdag, og jaggu fant jeg ikke kjole Takk og lov så hadde de min størrelse inne. Jeg hadde mistanke om at jeg hadde dårlig tid i forhold til bestilling av visse merker, og det fikk jeg bekrefta da jeg kom dit gitt. Jeg endte opp med en Maggie Sottero kjole, laaangt over budsjettet mitt, men så er jeg så heldig at jeg har en mor og en far som virkelig vil at jeg skal føle meg som en prinsesse den dagen, og det var ingen tvil om at jeg fant kjolen med stor K. Modellen heter Suzanne Vidal: http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?ke...&style=A602 Kjolen er nesten lik denne, men er hvit med sølv. Den kalde sølvfargen mot det hvite kledde meg veldig godt. Kjolen er litt annerledes en det jeg hadde trodd jeg skulle ende opp med. Hadde ikke trodd blonder og "usymmetriske kanter", men er veldig fornøyd og litt mindre stresset *puh* Hva synes dere? Damen i butikken sa denne kjolen var veldig populær,er det noen andre som har hatt/skal ha denne? Jeg har ikke sett noen bruke den før
Asteria Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Jeg synes kjolen var helt nyyydelig Heldige deg
Anemone_ Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2010 Ja, ikke sant Føler meg veldig heldig
Gjest Huffsa Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 FANTASTISK :rope: :rødme: ( Dumme dumme mannen min, kan du ikke fri snart )
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 FANTASTISK :rope: :rødme: ( Dumme dumme mannen min, kan du ikke fri snart ) Dumme dumme jenta - fri selv, da vel!
LindaM Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Vakker!! Den ligner bittelitt på min faktisk. Hvertfall samme båndet under bysten ordentlig prinsessekjole!!
Anemone_ Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 8. februar 2010 Å, har du bilde av din LindaM? Moro å se hva andre skal ha
Betina Skrevet 8. februar 2010 #9 Skrevet 8. februar 2010 WOW!!! Utrolig vakker! Du kommer til å ta pusten fra alle når du går opp kirkegulvet
LindaM Skrevet 8. februar 2010 #10 Skrevet 8. februar 2010 Å, har du bilde av din LindaM? Moro å se hva andre skal ha Her er min herlighet! :rødme: http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?ke...amp;style=V7070
lilleting Skrevet 8. februar 2010 #11 Skrevet 8. februar 2010 Guuud, så fin den var. akkurat slik jeg drømmer om...en smule avindsyk her ja gitt... vil også gifte meg! =P
Caramellen Skrevet 9. februar 2010 #13 Skrevet 9. februar 2010 Utrolig fin kjole Jeg har også endt opp med en Maggie Sottero kjole, er så mange fine å velge mellom!
LindaM Skrevet 9. februar 2010 #14 Skrevet 9. februar 2010 Den var helt nydelig Linda Tusen takk! Og i like måte!
brudelompen Skrevet 10. februar 2010 #15 Skrevet 10. februar 2010 Den var utrolig nydelig! Gratulerer så mye med valg av kjole!
Gjest Gjest_Cilla2010_* Skrevet 10. februar 2010 #17 Skrevet 10. februar 2010 Nydelig kjole, Anemone!!! Min har også en del blonder og hadde heller ikke trodd jeg kom til å ende opp med det!! Men min søster insisterte Lykke til med den store dagen! Jeg gleder meg!!
Anemone_ Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #18 Skrevet 10. februar 2010 Tusen takk :D Moro å høre tilbakemeldinger! Del gjerne deres finstaser med meg Moro å se! Er jo så mye fint, egentlig litt dumt at man ikke får prøvd flere brudekjoler.. Nå er det over...
¤Pernille¤ Skrevet 10. februar 2010 #19 Skrevet 10. februar 2010 Her er mitt antrekk! Jeg skal være 50-tallsbrud!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå