Tussilago_2 Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Hei Vurderer å gå til innkjøp av "fint bestikk", lurer på om dere ville da kjøpt til 6 personer eller dobblet???
Violetsky Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Jeg ville kjøpt til 12. Har hardangerbestikk til 6 nå, men jeg skal ha mere
Elisabeth M Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 En dag har du kanskje 8 stk på besøk, da er det veldig kjipt å ikke ha nok av det pene bestikket : ) Jeg vil kjøpt 12!
Kvist Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Kommer ikke det an på hvor mange gjester du har de gangene det passer med finbestikk og finservise? Kjedelig å ha til tolv hvis dere alltid er fjorten til bords... (og ja, det er lov å ha antall som ikke er delelig med seks )
Gjest Spinell Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 Støtter de andre. Selv har jeg hardangerbestikk til 12, og det er ikke for mye. De fleste hardangerbestikkene finnes jo i esker til 6, og starter du med en er det jo mulig å kjøpe eller ønske seg en eske til senere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå