Gå til innhold

Tyrell's chips

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor må Tyrell's være så utrolig dyrt? Kjøpte det i dag og tror jeg betalte rundt 40 kroner for en pose. Vanskelig å få tak i er det også. Verste med det er at det er det beste potetgullet i Norge. Slår til og med Sørlands chips. Men det selges jo bare i et fåtall butikker.

Hadde det bare vært billigere og mulig å få tak i på vanlige butikker så hadde jeg spist det hver dag.

Flere som bare elsker det potetgullet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare smakt det en gang, og syns ikke det var så fantastisk. Hvis du syns det er dyrt, er det jo bare å la være å kjøpe det?

Skrevet

Det er nok såpass dyrt fordi det må importeres fra statene.

Skrevet (endret)

UK. ;)

Og fordi disse chipsene begynte som et såkalt "gårdsprodukt" i 2002 og dermed legger an på å ha et litt eksklusivt image framfor stor og billig produksjon. De er dyre selv i UK. Men gode, som du sier.

Endret av ashera
Skrevet

Det ville i så fall være litt unødvendig tungvint, siden det produseres i UK.

http://www.tyrrellspotatochips.co.uk/about-us/

Tyrell's er et renere og mindre masseprodusert produkt enn vanlig potetchips, derav prisen, såvidt jeg forstår. Man betaler mer for kvaliteten, rett og slett. There's no such thing as a free ride.

Skrevet (endret)

Sorry...aner ikke hvorfor jeg mente den var amerikansk. :ler: Kanskje fordi den lå nær noe amerikansk snop på Delien...

Endret av Saeria
Skrevet

Du kan prøve å importere selv, da. Se på uk ebay for eksempel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...