Bloodless Skrevet 30. mars 2010 #941 Skrevet 30. mars 2010 For det første: Petter og Mari er begge fremdeles på hotellet. Så langt har Mari nesten bare sagt negative ting om Petter, så at de har blitt kjærster tyder jo sterkt på at tonen endres. For det andre: Det er helt greit å spekulere i hva som vil skje på basis av hva som allerede har skjedd, hva som er vist på "neste gang på PH" og rene spekulasjoner. Det vi ikke vil ha er avsløringer som programmet ikke legger opp til at vi skal vite ennå. Blader som vg og se&hør går inn for å spoile, akkurat som de har gjort i alle år med program som hotell cæsar. Det er ikke gøy å se programmet hvis du allerede vet 70% av alt som skjer. Jeg skjønner ikke at dette skal være så slitsomt, siden vi har en tråd der alt er tillatt. Gå inn i spoilertråden og avslør så mye du vil. Poenget med denne tråden er å diskutere det som er vist på Paradise Hotel på TV3. Jeg har ikke sagt et ord om Petter og Mari. Snakket om Daniel og Karoline. Og Daniel er ute, så det kan ikke anses som spoiling. Chill.
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mars 2010 #942 Skrevet 31. mars 2010 Jeg får lyst til å spoile jeg, når folk blir så hysteriske over ting som ikke engang ER spoiling. Ja, så barnslig er jeg!!!
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. april 2010 #943 Skrevet 1. april 2010 Jeg får lyst til å spoile jeg, når folk blir så hysteriske over ting som ikke engang ER spoiling. Ja, så barnslig er jeg!!! Bare spoil i vei du!! Hehe neida Vil ikke gjøre folk mer hysteriske.
smalls Skrevet 1. april 2010 #944 Skrevet 1. april 2010 Jeg vedder på at enten Daniel eller Torbjørn kommer inn igjen. Jeg håper mer på torbjørn for å si det sånn.
Bloodless Skrevet 1. april 2010 #945 Skrevet 1. april 2010 Jeg vedder på at enten Daniel eller Torbjørn kommer inn igjen. Jeg håper mer på torbjørn for å si det sånn. Sånt har du ikke lov til å si, det er SPOILING!
Gjest lolita___ Skrevet 1. april 2010 #946 Skrevet 1. april 2010 Ohh get over it herrigud hvor lenge skal dere mase nå om spoiling.Ikke noe annet å skrive eller???
Bloodless Skrevet 1. april 2010 #947 Skrevet 1. april 2010 Nei, det er ikke noe annet å skrive, siden PH har påskeferie. Vi er jo in withdrawal, må skjønne.
smalls Skrevet 1. april 2010 #948 Skrevet 1. april 2010 Sånt har du ikke lov til å si, det er SPOILING! Du har helt rett. Shame on me
Gjest lolita___ Skrevet 2. april 2010 #949 Skrevet 2. april 2010 ja starter snart savner det selv utrolig kjedlig merker jeg
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. april 2010 #952 Skrevet 4. april 2010 Det Smalls sa er vel ikke Spoiling. H*n sa jo bare at h*n tippet at en av dem kom inn igjen, ikke at de gjorde det...
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. april 2010 #953 Skrevet 4. april 2010 Seriøst 1000 svar på denne tråden!! Dere vet at det meste er planlagt spill fra produsentene. At intrigene er like fake som folka??? Litt merkelig å engasjere seg så heftig i intrigene da etter min mening. Når de som er med er skuespillere eller dukker i et dukketeater, Ja det minner mest om det så tankedøve som det er..finnes det snev av intelligens hos noen av deltakerne..?? Halloooo i luken liksom.. koko
MissStiles Skrevet 5. april 2010 #954 Skrevet 5. april 2010 Begynner det igjen i morgen? Gleder meg til det begynner ikveld igjen!!
Gjest Huffsa Skrevet 5. april 2010 #957 Skrevet 5. april 2010 sinnsykt herlig Syntes forresten ikke at jentene var så pene. Eller hun første var søt i annsiktet men hadde rar kropp (og stygge øyebryn!). Hun andre(Karoline) hadde lekker kropp men rart annsikt (og stygge øyebryn!) Virker som om ingen av jentene klarer å nappe øyebryna :klø:
Gjest Silvermist Skrevet 5. april 2010 #958 Skrevet 5. april 2010 Veldig enig angående øyenbrynene der inne, ikke pent. Det slo meg forresten plutselig at Stian minner meg om Nils i Mot i Brøstet når han skratter og ler
Virilja Skrevet 5. april 2010 #959 Skrevet 5. april 2010 Det Smalls sa er vel ikke Spoiling. H*n sa jo bare at h*n tippet at en av dem kom inn igjen, ikke at de gjorde det... Tror nok det var en spøk, ja :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå