Gå til innhold

han skal ha kompiser på besøk..:)

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_siri_*
Skrevet

Imorgen skal samboeren min ha 3 kompiser på besøk til middag. De bruker å ha en årlig aften hvor de spiser div.dyr de har fått på jakt(hørtes litt brutalt ut men men):) jeg skal spise sammen med dem, men er så redd for å være til bry for dem etterpå(vil sikkert ta seg noen drammer osv..) i tillegg er jeg høygravid(8 mnd) og er sikkert ikke noe særlig godt selskap...hva skal jeg finne på da?vil ikke være i veien...

Alle venna mine er også bortreist:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig, hørtes godt ut med noe slikt kjøtt!

Hvis du ikke har familie du kan besøke, så kan du gå på kino.

Vet det høres litt rart ut alene, men det gjorde jeg en gang. Hadde kranglet med typen om en filleting, så jeg smelte døra og gikk. Så tenkte jeg hva i all verden skal jeg gjøre nå, trengte litt fred..

Så jeg kjøpte en stor kartong popcorn og så en film jeg visste han ikke likte. Var faktisk ikke så værst :regn:

Gjest Gjest_siri_*
Skrevet
Så koselig, hørtes godt ut med noe slikt kjøtt!

Hvis du ikke har familie du kan besøke, så kan du gå på kino.

Vet det høres litt rart ut alene, men det gjorde jeg en gang. Hadde kranglet med typen om en filleting, så jeg smelte døra og gikk. Så tenkte jeg hva i all verden skal jeg gjøre nå, trengte litt fred..

Så jeg kjøpte en stor kartong popcorn og så en film jeg visste han ikke likte. Var faktisk ikke så værst :regn:

det var en god ide, men...kinoen her er stengt på lørdager:( kanskje jeg kunne leid meg en film og sett på loftet?:P

Skrevet
Imorgen skal samboeren min ha 3 kompiser på besøk til middag. De bruker å ha en årlig aften hvor de spiser div.dyr de har fått på jakt(hørtes litt brutalt ut men men):) jeg skal spise sammen med dem, men er så redd for å være til bry for dem etterpå(vil sikkert ta seg noen drammer osv..) i tillegg er jeg høygravid(8 mnd) og er sikkert ikke noe særlig godt selskap...hva skal jeg finne på da?vil ikke være i veien...

Alle venna mine er også bortreist:(

En årlig aften med kompisene,så skal du være hjemme?

Du kjenner vel andre enn bare dine venner som er borte i morgen? har du naboer du kan komme på besøk til?

ka du ta buss eller tog å besøke noen, kjøre deg en tur på besøk.

kan tenke me selv om det var min venninekveld, og gubben satt hjemme.

Hva kal du finne på skriver du, men herregud du må jo klare noe på egenhånd en kveld i året.

For å si det rett ut, du vil virke hemmende på selskapet. dete er en kveld for gutta

Skrevet

Når samboeren min har guttekveld og jeg ikke kan/vil dra noe sted så pleier jeg å rigge meg til på soverommet med tv/dvd, laptop, blader og god mat&drikke. Koser meg i eget selskap, og så får de styre som de vil i resten av leiligheten. Går så bra atte :)

Gjest Gjest_siri_*
Skrevet

Du kjenner vel andre enn bare dine venner som er borte i morgen? har du naboer du kan komme på besøk til?

Hva kal du finne på skriver du, men herregud du må jo klare noe på egenhånd en kveld i året.

For å si det rett ut, du vil virke hemmende på selskapet. dete er en kveld for gutta

er ikke akkurat guttekveld(brukt å hatt med damene også, men nå er alle 3 single..)så da er det bare meg igjen..

som sagt så er alle venna mine bortreist og eneste igjen er mora mi da hehe:)

Skrevet

Det var da voldsomt til angrep på TS. Kan da hende de møtes ofte, og at de alle synes det er hyggelig å kunne imponere enda en med jaktkunnskapene sine ;) Hun prøver jo også å finne en løsning for å komme seg bort, slik at de får kvelden for seg selv.

Høygravid selv for tiden og synes Vindmølle sitt forslag var fint. Grenser for hva en gravid kvinner orker å gjøre også, regner med du blir trøtt tidlig på kvelden og sovner :)

Skrevet

Det er jo nettopp det TS prøver å få ideer til her. Ikke så lett å dra på besøk hvis vennene er bortreist eller opptatt, vel. Det å invitere seg på besøk hos naboer som man kanskje bare kjenner overfladisk er heller ikke særlig morsomt. Høres ut som TS er veldig innstilt på at dette er guttekveld, men det er jo litt for galt hvis hun skal måtte sette seg under et tre i parken også.

Det med kinoen var en god idé, -eller ville vært det hvis den var åpen, så det høres ut som leiefilm og loft er en god plan B. (Forutsetter at det er en loftsstue eller et soverom eller noe slikt, så hun kan ha det komfortabelt.) Andre muligheter kan jo være en bok eller noe håndarbeid, eller lad opp mp3 spilleren og kryp til køys med god musikk på øret.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Hadde det ikke vært koselig å se mor da?

Tror absolutt en mor ville satt pris på et kveldsbesøk fra datter,

med rolig tv-titting osv.

Jeg vill definitivt reist bort hele, eller deler av, kvelden.

Spis gjerne middag med dem, det er jo hyggelig!

La mannen få litt pusterom, værtfall en dag i året :)

Gjest Gjest_siri_*
Skrevet
Det var da voldsomt til angrep på TS. Kan da hende de møtes ofte, og at de alle synes det er hyggelig å kunne imponere enda en med jaktkunnskapene sine ;) Hun prøver jo også å finne en løsning for å komme seg bort, slik at de får kvelden for seg selv.

Høygravid selv for tiden og synes Vindmølle sitt forslag var fint. Grenser for hva en gravid kvinner orker å gjøre også, regner med du blir trøtt tidlig på kvelden og sovner :)

TAKK!:) Alle møtes jo ofte, men som regelt ikke alle 4 samlet..men 2 av dem møter han stort sett hevr dag:)

jeg prøver jo virkelig å komme meg bort, men er ikke så lett gitt..tenker kanskje at siden de blir bare gutter så har de lyst til å ha litt guttetid uten meg som publikum:P

Skrevet

Dersom samboer inviterer kompisene sine på middag hjemme hos oss uten å ha avklart med meg på forhånd, ville det ikke falle meg inn at jeg skulle være i veien eller noe.

TS: Siden de andre nå er single, kunne de jo fint vært hos en av dem dersom de ikke ville ha deg med. Kos deg i morgen, og nyt å bli oppvartet. :)

Gjest Gjest_siri_*
Skrevet
Hadde det ikke vært koselig å se mor da?

Tror absolutt en mor ville satt pris på et kveldsbesøk fra datter,

med rolig tv-titting osv.

Jeg vill definitivt reist bort hele, eller deler av, kvelden.

Spis gjerne middag med dem, det er jo hyggelig!

La mannen få litt pusterom, værtfall en dag i året :)

Hadde vært ksoelig å dratt til mamma da(selv om jeg ser a nesten hver dag hehe), eneste prob. er at hu jobber på sykehjem og er ikke hjemme før klokken 21..men er jo mulig å kjøre en liten tur dit da:)

Gjest Gjest_siri_*
Skrevet
Dersom samboer inviterer kompisene sine på middag hjemme hos oss uten å ha avklart med meg på forhånd, ville det ikke falle meg inn at jeg skulle være i veien eller noe.

TS: Siden de andre nå er single, kunne de jo fint vært hos en av dem dersom de ikke ville ha deg med. Kos deg i morgen, og nyt å bli oppvartet. :)

ja der sier du noe, har jeg ikke tenkt over...de hadde jo ikke TRENGT å vært her:)hehe..

Skrevet

du sier du har loft hvor du kan se filmer?

Om du ikke orker å dra ut, så ville jeg nok benket meg ned der med noen filmer jeg gjerne vil se, men som kanskje ikke han vil se :)

Lage deg noe godt å knaske på utover kvelden - kanskje ta med en god bok for litt avbrekk og bare slaaaaappe av :)

Gjest Gjest_siri_*
Skrevet
du sier du har loft hvor du kan se filmer?

Om du ikke orker å dra ut, så ville jeg nok benket meg ned der med noen filmer jeg gjerne vil se, men som kanskje ikke han vil se :)

Lage deg noe godt å knaske på utover kvelden - kanskje ta med en god bok for litt avbrekk og bare slaaaaappe av :)

tror det blir det som kommer til å skje:P er ikke så mange andre alternativer:)jeg må da klare å holde ut noen timer alene;)

Skrevet
tror det blir det som kommer til å skje:P er ikke så mange andre alternativer:)jeg må da klare å holde ut noen timer alene;)

Husk at om en måneds tid så kommer det et lite barn (for du var 8 mnd på vei om jeg ikke leste helt feil), og da er det jo ikke så mange slike alenekvelder man får lengre, hehe, så jeg ville nok gjort det hadde jeg vært deg :)

Venner, foreldre etc får du jo sikkert se mer enn nok av når den lille kommer også, så man får jo nyte alenetid mens man kan.

Gjest Gjest_siri_*
Skrevet
Husk at om en måneds tid så kommer det et lite barn (for du var 8 mnd på vei om jeg ikke leste helt feil), og da er det jo ikke så mange slike alenekvelder man får lengre, hehe, så jeg ville nok gjort det hadde jeg vært deg :)

Venner, foreldre etc får du jo sikkert se mer enn nok av når den lille kommer også, så man får jo nyte alenetid mens man kan.

Ja det er sant :)kanskje jeg skal ta meg et bad også...huuuum...hehe:)eller blir det rart"nei jeg går i badet jeg":P

Skrevet
Ja det er sant :)kanskje jeg skal ta meg et bad også...huuuum...hehe:)eller blir det rart"nei jeg går i badet jeg":P

Kos dere med avecen, gutter! Badet blir nå opptatt et par timer, for jeg skal ha hjemme-spa.

Ingen av samboers kompiser ville løftet et øyebryn ved en slik uttalelse. ;)

Skrevet

Nei det blir da ikke rart :)

Gå å ha "hjemme-spa" du og kos deg :)

Skrevet

Et bad, håndarbeid, dvd, en bok... Det gjør vel ingenting om du er der selv om du ikke er sammen med de hele tiden? Men synes ikke du skal trekke deg helt tilbake hvis du ikke er sliten og trett. Du bor der og mannen din ville ikke invitert de hjem om du ikke skal synes.

Lykke til. Gjør det du føler for etter formen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...